nu er det ikke nogen hemmelighed jeg er et af jordens mest utålmodige mennesker:muhaha:
Det er på onsdag 3 uger siden vi hørte mærkelige lyde fra hankattehyblen hvor højløbske Ice var på besøg, og sørme om damen stadig ikke har genfundet sin løbetid. Normalt løber hun med 6-7 dages mellemrum, så vi går helt og nyder stilheden, samtidig med det stiger forventningerne!!
jeg mistænker hende nemlig for at vente mit første kuld småtlinger
dutterne er stadig mere eller mindre hudfarvede men har forandret sig en del, de popper nærmetst i øjnene når hun strutter med missemaven!
ihh hvor jeg håber der er bid
lige nu er jeg stadig i venteposition… håber på dutterne vil være nærmest selvlysende inden for de næste dage og at der omkring 6 uger er småtlinger i huset:wehuu:
Jeg venter også…meget utålmodigt. Min Rimini blev parret for 1½ uge siden…og de gik til den, så hele hytten rystede. -høhø
Rimini blev ikke drægtig da hun blev parret før jul…så NU skal den bare være der. Det er nemlig snart et år siden hun fik børn sidst…og jeg vil så gerne nå at lave et Rimini+Wild barn, før hans boller bliver afmonteret til sommer.-surrender
[quote=Chicabee;120053]Jeg venter også…meget utålmodigt. Min Rimini blev parret for 1½ uge siden…og de gik til den, så hele hytten rystede. -høhø
Rimini blev ikke drægtig da hun blev parret før jul…så NU skal den bare være der. Det er nemlig snart et år siden hun fik børn sidst…og jeg vil så gerne nå at lave et Rimini+Wild barn, før hans boller bliver afmonteret til sommer.-surrender[/quote]
for at det hele går efter planen hos dig også!!
vi har efterhånden ventet længe på killinger fra Ice… hun var afsted til parring i oktober, det endte i falsk drægtighed, og da hun igen kom i løb midt i december var der sket en masse ting der hvor jeg skulle ha lånt hankat, så det i vasken… Naldo flyttede ind nogenlunde samtidig, men havde dog ingen forventninger til han skulle være klar allerede nu da han kun er knap 9 mdr!
men nu han har vist han ved hvad damer er må han da godt ha været på hende
Uha-da, hvor er det spændende - håber på en positiv update fra jer begge.
[/quote]
Mange tak i to…
Rart at ha nogen at vente sammen med og de krydsede fingre bliver samlet sammen i en pulje og overført i “positive vibes” til min pige der overhovedet ikke lader sig påvirke af “moar” går og tripper, tværtimod tager hun det hele med ophøjet ro
Pøj pøj med det.
Ventetiden er simpelthen så lang når man venter på en fødsel.
Bare vent til hun har termin og hvis hun går 4-5 dage over g- hold da op man sidder som på nåle.
Jamen for pokker…din kat er da med brød i ovnen. Det patbillede viser jo den fineste drægtige mis man kan tænke sig. Tillykke tillykke…så hepper jeg videre i ensomhed på egen lykke fnis
[quote=Heidi;120595]Pøj pøj med det.
Ventetiden er simpelthen så lang når man venter på en fødsel.
Bare vent til hun har termin og hvis hun går 4-5 dage over g- hold da op man sidder som på nåle.[/quote]
lige i det her tilfæle må hun gerne gå en dag eller 2 over tid, da termin er min sidste arbejdsdag på mit nye arbejde, det kunne da være rart hvis hun venter til jeg er hjemme til at opleve det
Mange tak begge 2… det hjælper at nogen sympativenter sammen med mig
Jeg har lige snakket med min dyrlæge i dag om at få lavet en scanning hvis hun stadig ikke er gået i løb i slutningen af næste uge, bare for at sikre sig alt er som det skal være!
Ice er en meget fertil pige, og har været i løb mange gange efterhånden, hendes løbetider overskyggede brugen af p-piller hver 5-6 dag i sensommeren og kun afbrudt af hendes falske drægtighed har hun været i løb med 6 max 7 dages mellemrum siden da! løbetiderne har varet mellem 7 og 15 dage og har været ret intense!
jeg er ekstremt pylret, og Ice er min øjesten så jeg vil være 100% sikker på alt er som det skal være
Jubiiii jeg tror denne sympatitråd har givet held i sprøjten …hvis jeg ikke tager meget fejl, har jeg hele 2 hold røde dutter (hvilket så betyder jeg nok ikke kommer til Hornslet, da vi så nok skal føde den weekend)