Venteliste (killingekøbere)

jeg har fået forespørgsel på killinger…hele 2 endda…

laver i andre opdrættere ventelister ?

Nej de må kontakte mig igen, skriver kun nogen op hvis jeg venter kuld som de måske kan få fra og de virker meget interesseret i den parring.
Har før skrevet folk op men når man så ringer til dem så har de fundet en anden kat.

okay, de 2 damer der har forespurgt på mine kommende killinger, der er jeg sikker på at de vil vente på killinger lige præcis fra kuld med Tango som far… de har set ham på udstillingen i assentoft… sidste år … -uha

Så ville jeg skrive dem op men bede dem kontakte dig hvis de finder en anden killing.

okay, det vil jeg så gøre…

OG så tillykke… det er da et stort kompliment… men ham Tango er altså også en lækkerhaps! -forelsket

Tak Anette, ja jeg var også ganske overrasket, da de ringede…

Joe, jeg har ventere hængende på køleskabet. Det er sjældent jeg har oplevet de ikke kunne vente. Stor glæde har jeg af venterne, der er på den bekostning i al hast blevet placeret en solgt kat der skulle i nyt hjem - og en kastrat herfra der ikke kunne finde melodien her i huset efter han blev kastreret.

Tak Lis, du har altså god erfaring med at lave en venteliste, det er dejligt at høre… det er altid rart når folk går efter noget bestemt (… de 2 damer vil begge have drenge, så lad os håbe der kommer sådan et par stykker i første kuld)

Ja vi har også venteliste, og klart sommetider har de fundet en anden killing, men de fleste gange er der altså bid. :smiley:

de lød begge voldsomt opsatte på lige netop at få en killing efter Tango, så jeg regner med de venter… der skulle gerne være nogle på vej