Ventetid der vil noget

på biblioteket - 8 til 9 måneder - nr. 159 i køen til Ken Follett: Giganternes Fald.

Det bliver sommerferielæsning :klapper:

Nogen der har læst den?

Nej jeg har ikke læst den - endnu…

De har den i Føtex, så du kan sagtens få den nu. :slight_smile:

[quote=Gidahmir;489224]Nej jeg har ikke læst den - endnu…

De har den i Føtex, så du kan sagtens få den nu. :)[/quote]

Jo, men så skal jeg til lommerne. Måske jeg skulle ønske mig den til jul.

Ventetiden er på Biblioteket - det fik jeg vist ikke med - så er det godt man kan rette :slight_smile:

Den er kommet efter at jeg måtte opgive at læse :frowning: men jeg bliver deprim hver gang jeg ser den i forretningerne, jeg elsker Ken Follets bøger, og er sikker på at den er lige så god som de øvrige

Hvad mener du med det Marianne - kan du ikke se mere? Så nem’li den som lydbog på Biblo …,

Selvom det er helt fantastisk selv at læse, så er lydbøger også bare en god opfindelse :slight_smile: Giv dem en chance…

Vi har også mange reserveringer på det bibliotek, jeg arbejder på. MEN vi har også en regl der gør der aldrig er mere end 3 MAX 4 måneders ventetid på den slags bøger. NÅR antal af res. , delt med det antal eksemplare vi har, overskrider 3 måneders-grænsen suppleres der nemlig.

Jeg har nu aldrig ventet 8 - 9 måneder på nok så populære bøger - så Lis, du skal nok få læst “murstenen” inden sommer :thumbup:

Jeg er også vild med Ken Folletts bøger - men har dog ikke læst de der “moppedrenge”, som Jordens søjler og efterfølgeren.

Men måske en dag?

Det var smart :slight_smile:
Nu er jeg ikke så god til at benytte biblioteket, men det er nok mest fordi jeg glemmer at aflevere til tiden :tihi:

[quote=Lis Dahlstrøm;489223]

Nogen der har læst den?[/quote]

Jeg har lånt den af en veninde, men har ikke fået åbnet den endnu. Den ligger på natbordet.

Jeg satser på at få lukket den op i løbet af den kommende uge. Jeg har gået og ventet på at have tid i overskud, da jeg har fået at vide at den ikke lige er sådan at lægge fra sig :smiley:

[quote=Eva;489260]

Jeg er også vild med Ken Folletts bøger - men har dog ikke læst de der “moppedrenge”, som Jordens søjler og efterfølgeren.

Men måske en dag?[/quote]

JA!!! Læs dem Eva, de hører til blandt de bedste bøger jeg har læst! :thumbup:

[quote=DK Thomani;489815]Jeg har lånt den af en veninde, men har ikke fået åbnet den endnu. Den ligger på natbordet.

Jeg satser på at få lukket den op i løbet af den kommende uge. Jeg har gået og ventet på at have tid i overskud, da jeg har fået at vide at den ikke lige er sådan at lægge fra sig :D[/quote]

Jeg forventer også, at den holder stilen fra de øvrige, så jeg har besluttet mig for at ønske mig den til jul - så er der forhåbentlig et par dage jeg kan hive ud af kalenderen for at læse :smiley: