Verden er lille

jeg bliver nødt til at dele noget sjovt med jer. [bigloony]

jeg sad forleeden og snakkede med min mor. og så sidder vi og snakker om Gitze og PP . og så fortæller jeg min mor at PP faktisk er fra frederiksværk (hvor jeg er opvokset) og så spørger min mor om hun ikke kan få lov at se et billede af ham, hvilket jeg så finder på kattegale. det viser sig så at vi har været naboer og leget sammen da vi var yngre og at vi har billeder af ham hjemme hos min mor. jeg skynder mig så at ringe til gitze og fortælle det hele. selvfølgelig griner hun og fortæller PP det hele når hun kommer hjem. i dag til udstillingen har jeg så billederne med og viser PP dem.

jeg syntes det er så morsomt, så er verden i den grad lille. :smiley: -rækketunge

Sjovt at I atter mødes med samme interesse.

  • Ja verden er lille.
    En sød lille historie fra hverdagen -thumbs :slight_smile:

Nej hvor sjovt…men som du siger så er verden lille -høhø

Sikken sød historie [bigloony]

eji altså kommer han også der fra… pudsigt… Vi har nemlig også boet i Frederiksværk i mange år…

den grinede vi altså meget af - GUD hvor var han nuttet som lille…

det var super du kom til Ringsted - rigtig rigtig hyggeligt… og fedt at du havde billederne med… det var godt nok mærkeligt at se hans mor så ung - jeg har aldrig set billeder af hende fra hendes yngre dage :slight_smile:

jeg elsker altså når verden er så lille - det er så griner

-kramer

ja det var hyggeligt at se jer dernede. og jeg kan bare ikke andet end at smile når jeg tænker på det. og min mor spørger hele tiden til PP, om hvad han sagde og gjorde, og hvad han laver i dag. hun er helt vild… og hun syntes det er dejligt i to skal giftes…

:smiley: :smiley: jeg kunne ikke være mere enig med din mor - jeg synes også det er skønt at jeg skal giftes :slight_smile:

du kan hilse hende at sige at PP har det rigtig godt - nyder sin dejlige kæreste (psst - det siger han altså selv) sine 2 skønne missedrenge og vores firma hvor han knokler sammen med mig :slight_smile:

og rosinen i pølseenden - hans store bilhobby og selvfølgelig kattegale :slight_smile:

det skal jeg nok sige til hende… men han må altså gøre mig den tjeneste selv at møde hende igen en dag.før får jeg simpelthen ikke fred for hende… :stuck_out_tongue: