Verdens dejligste killinger

Så har jeg været fuldtids dåseåbner i lidt over 3 uger, og det har bare været fantastisk, kan i tro. Det er bare SÅ dejligt at have missekatte i huset igen :hjerte::rock::wehuu::rock::hjerte:
Og hermed lidt billedspam, håber i kan holde til det :ups::yatta:

Først Polle:
Han er simpelthen bare super smuk, han ligner sin far mere og mere-love

Et fælles:

Og så Teddy:
Som sover liiidt specielt:p

Med det her ansigtsudtryk kan han slippe afsted med ca ALT!

:pote:Polle & Teddy

Hold da op, hvor er de dejlige, kan godt forstå, at du er jublende glad for de to charmeprinser.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de kære :wehuu::wehuu:

Hvor er de smukke :slight_smile: Ligner min kat Aslan…:wehuu:

Sibbemisser med æblekinder! -love:wehuu:
Men racen hedder da bare Sibirisk Kat (selvom den hører til skovkatte-racerne) :?
Dejlige er de ihvertfald, tillykke med dem :ok:

De er super nuttede!!! Jeg forstår godt at de kan slippe afsted med alt muligt ballade… :høhø: :inlove:

Årrrh - Hvor er de bare SÅ nuttede :love:

Sikken et par herligheder :wehuu:
Hilsen Lisbeth

[quote=MiSi;447013]Sibbemisser med æblekinder! -love:wehuu:
Men racen hedder da bare Sibirisk Kat (selvom den hører til skovkatte-racerne) :?
Dejlige er de ihvertfald, tillykke med dem :ok:[/quote]

Den hedder faktisk Sibirisk skovkat, på dansk i hvert fald:) På engelsk siger man bare “siberian”:slight_smile: Jeg er osse bare helt skudt i de der æblekinder:wehuu:

Lækre, lækre missedrenge…ham Polle-drengen er da vist en linselus :tihi:

Sib Sibbe Sib Sum Sibbevip…:wehuu: Sikke et par saftige muldvarpestege du har der . :hjerte:

:hjerte: :hjerte:

Hvor ER de bare dejlige… jeg kan godt forstå, at de slipper af sted med ca. alt… det skal de oz bare have lov ti, hvis du spørger Tante Tut…

:wehuu::wehuu::wehuu:

PS : lever deres kaninhaler endnu ??

:tihi:

Nøj de er lækre :hjerte:

Nøøj se liige de kinder… lige til at guffe og møsse i :wehuu:

[quote=Tante Tut;447280]:hjerte: :hjerte:

Hvor ER de bare dejlige… jeg kan godt forstå, at de slipper af sted med ca. alt… det skal de oz bare have lov ti, hvis du spørger Tante Tut…

:wehuu::wehuu::wehuu:

PS : lever deres kaninhaler endnu ??

:tihi:[/quote]

Du må egentlig stort set også alt-surrender:rock: Nej, kanin halerne er afgået ved døden:) Smed den sidste lille micro stump ud i forgårs, de var VIRKELIG en succes:thumbup::hjerte:

:wehuu::wehuu:

Dejligt at høre, at de blev elsket ihjel - Silke var aldrig så vild med dem…

:slight_smile:

hold op hvor nogle charmører…nej Bente du skal ikke have de store racer, du kan ikke løfte dem…i’m i luvvvve

Men du kan jo sagtens løfte dem mens de er killinger og mens de vokser sig store så bliver du også lige så stille stærkere og stærkere, så efter nogle års træning er 8 kg. spindende dødevægt ingenting:høhø::p:rock:

min gigt tillader kun persere/exoer der kan sidde/ligge stille…

Det er også bare dejlige katte:wehuu:. Især sådan en exotic måtte hjertens gerne flytte her hjem:):hjerte: