Jeg ved snart ikke hvor vi kan sende Snowshoe killinger hen, når vi i fremtiden forhåbentlig får sådan nogle, for jeg har sjældent mødt en så uartig kat som Sophie.
Seneste påfund:
Helle blev tvunget til at sætte en kattebakke ind i soveværelset, for ellers tisser jeg, hvor den stod før haha jeg får altid min vilje! - nu kan jeg derfor om natten gå op på bakken og kradse i den helt vildt - med mellemrum stoppr jeg og ser om Helle er vågen og har set mig :sshh: Hvis hun ser ned på mig, så skyder jeg grus ud over hele gulvet og stikker af med halen direkte i vejret og fulde gardiner! Det er eddersjovt
Forresten - jeg tisser naturligvis aldrig i bakken - det er kun hvis den ikke står der, at jeg strinter op af den væg, hvor den SKAL stå:p
Det er min drille-bakke!
Helle vil gerne træne med mig - så får jeg mad og jeg ææælsker mad. Jo mere jo bedre. Jeg er lærenem, siger hun. Dog kan hun ikke bruge targetstick mere, da jeg hellere vil æde den og dræbe den end træne med den! Dø target Døøøøø!
Jeg er en meget farlig jæger!
Jeg ligger også under køkkenbordet eller inde i køkkenskabene (ja inde i køkkenskabene!) og lure og når folk går gennem køkkenet springer jeg ud og slår dem ihjel! Du kan tro de skriger af angst. Det er klart, for jeg er en løvinde jo.
Køkkenet har nu skiftet navn til Røverdalen…
Eddie er min yndlingslegeven - hold op der er gang i ham - og hvis ikke, så sætter jeg gang i ham ved at biiiiide i hans sjove tynde piskeris hale indtil han hyler og løber væk - så kan jeg jage ham. Nogle gange får jeg tæv af Eddie, men jeg giver ikke op - jeg er sikker på, at jeg kan vinde næste gang! Eller næste! Eddie er især sjov fordi han gider springe hækkeløb over Helles møbler og borde Det gør vi tit, især hvis her er gæster…
Tara er mega sej! Hun er mit forbillede! Hun er GUD! Ud i flere galakser! Jeg vil være som hende og følger hende i alt og gør det hun gør. Helle siger at Taras temperament ikke altid er ønskeligt, men hvor tager hun dog fejl! Tara ER GUD! Punktum! Nogle gange forsøger hun at sætte mig på plads, men så lader jeg bare som om at jeg er faldet AKUT i søvn. Ingen angriber en sovende killing… Smart ikk? Når Tara så vender væk, så kaster jeg mig frygtløs op på hendes ryg - min rekord deroppe er 1,00002 sekunder, men jeg arbejder på sagen. Rideturen er øretæverne værd!
Rodeo-katten - det er mig! Tror Tara elsker mig
Helle sidder for meget ved sin pc, har jeg besluttet. Jeg er derfor begyndt at opsøge hende der. Siamesere snakker, det gør jeg ikke, jeg maser. Maser mig op og frem og hen over tastaturet og hvis alt andet mislykkes, så lægger jeg mig helt tung på Helles ene arm. Nogle gange går hun rundt med mig på den ene arm i timevis. Jeg har fx været med til at vaske op, mens jeg lå der. Bare rolig - jeg falder ikke ned. Jeg er bred - over skulderne altså!-engel
Jeg følger Helle allesteder i huset. med alle steder mener jeg ALLE. Ind imellem virker hun lidt træt, men så spiiinder jeg bare højt, og ingen kan stå for en spindende killing, der gnider sig op af en igen og igen. Helle siger, at hun tror der er blandet Aby i mig ved en fejl - hvad er aby? Jeg håber det er noget sejt noget:pote:
Jeg kunne blive ved … lige nu er det mirakel tid - Fie sover! Hun er godt nok en sjov lille kat - og meget opmærksomhedskrævende og anmasende. Som en lille hund i en kattekrop.
Jeg frygter for et helt kuld af den slags herhjemme - Nanoq og jeg er begyndt at kigge telte som kan stå i haven i den periode…
Fik jeg sagt at jeg elsker den tossede kat?
Hun er alt det jeg håbede på og mere:wehuu:
KH