Du godeste…
Jeg plejer ellers ikke at synes at katte er decideret grimme, men her giver jeg dem altså ret. Du godeste hvor er den grim!
Måske ville noget pelspleje hjælpe…bare en lille smule?
Du godeste…
Jeg plejer ellers ikke at synes at katte er decideret grimme, men her giver jeg dem altså ret. Du godeste hvor er den grim!
Måske ville noget pelspleje hjælpe…bare en lille smule?
Ja, undskyld mig… men jeg kan altså godt lide den… se de øjne, den har - den syns selv, at den er så fiiiiin.
Ej ja. De ku da godt lige ta og børste hans pels lidt. Og en klat shampoo kunne nok heller ikke skade.
Jeg synes han er meget sjov. Håber han bliver elsket.
Det tror jeg at han bliver
Men ja…køn er han altså ikke…i mine øjne
Han er ikke grim… Han er bare ikke udviklet til at være flot Måske vil jeg endda sige han har charme, men en ½ skovkat og ½ sphynx er nok ikke lige sådan en der kommer til at bo her. Det er han ikke charmerende nok til
nøøøj den er grim!!!, men hvis i så trykker på linket til “verdens grimmeste hund” er der altså et kræ der slår den i grimhed…
Ej den er da kær
Og den har en sjov fritz
Århh hvor er den dejlig Ja jeg er solgt!
Er det bare mig eller er den også lidt småfed??
nej hvor er den fantastisk:wehuu: Jeg er som Celina, også helt solgt. Damn hvor er han cute:hjerte:
Hvor er den bare meget lidt køn, den handicappede kat…
Og jeg har det lidt underligt med, at nogen ligefrem kan sidde og sige, at sådan en vanskabning/defekt er sød og lækker.
Hvis en killing med sådan en defekt var blevet født hos mig, var den blevet aflivet, det er helt sikkert.
Det eneste der mangler, er at han måske var blevet brugt til at fremavle en “ny og spændende” race.
[QUOTE=Felis;139388]Hvor er den bare meget lidt køn, den handicappede kat…
Og jeg har det lidt underligt med, at nogen ligefrem kan sidde og sige, at sådan en vanskabning/defekt er sød og lækker.
Hvis en killing med sådan en defekt var blevet født hos mig, var den blevet aflivet, det er helt sikkert.
Det eneste der mangler, er at han måske var blevet brugt til at fremavle en “ny og spændende” race.[/QUOTE]
altså defekt og defekt:? Nu havde jeg ikke lyd på, da det var på arbejdet. Men han har da ingen skavanker udover hans udseende eller har han?
Jeg er den type der falder for skravlene. Jeg køber gerne det lille forhutlede juletræ, der er vind og skæv og nøgent - fordi jeg synes det er synd ingen vil have det:tihi: Sådan har jeg det også med dyr - hvad andre synes er grimt, tiltaler mig for jeg får ondt af dyret:)
Jeg synes han ser kær ud, også netop fordi, jeg nævnte i en anden tråd, hvilket dyr man gerne ville have frit fra fantasien. Og mit dyr var en kat der lignede en Chinese Crested - og det synes jeg ham katten i filmen kunne være et godt bud på:wehuu:
Så længe han ikke lider, hvorfor skal han så ikke have lov at leve:?
[quote=Sheer;139098]Ej ja. De ku da godt lige ta og børste hans pels lidt. Og en klat shampoo kunne nok heller ikke skade.
Jeg synes han er meget sjov. Håber han bliver elsket. :)[/quote]
Hov…hov…hvad med alle de mennesker :S
Der godt kunne trænge til “en klat hårshampoo”
Nogle tror, at håret falder af, hvis det bliver vasket
Mange gode hilsner
Mona
Jeg synes heller ikke den er køn - men fejler den noget udover at den mangler det meste af pelsen?
Hvis den ellers er sund og rask og ejeren holder af den - hvorfor skulle den så slås ihjel?
:?:?:?:?:?:?
Jeg vil også gerne have det uddybet lidt Felis.
ja husk lige eventyret om den grimme ælling …hvis den var blevet slået ihjel som lille, så havde der slet ikke været noget eventyr -what
…men køn er altså ikke det første ord, der falder mig ind, når jeg ser den
Lige da jeg åbnede linket , blev jeg godt nok noget forskrækket
Men efter det værste førstehåndsindtryk , ligner han en rigtig hyggelig fætter
[quote=Eva;139425]Jeg synes heller ikke den er køn - men fejler den noget udover at den mangler det meste af pelsen?
Hvis den ellers er sund og rask og ejeren holder af den - hvorfor skulle den så slås ihjel?
:?:?:?:?:?:?[/quote]
den oprindelige ejer smed ham af hos dyrelægen, fordi dyrelægen mente den var så speciel…i mine øjne virker det ikke synderligt meget som om dens oprindelige ejer ønskede at eje den…