VetPlan?

Kort og godt: Er VetPlan en overvejelse værd, når katten(e) er forsikret? :thinking:

Hvad går det ud på?

Det er lidt forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge, men det er en ordning hvor man betaler for et abonnement og til gengæld får nogle ydelser/rabatter.
Her er Langå Dyrehospitals VetPlan for kat:

1 Synes om

Personligt er jeg meget imod den slags ordninger, for jeg nægter at tro de er sat i værk uden vet tjener penge på dem :slightly_smiling_face:
Når i så allerede er forsikrede, vil jeg mene det er unødvendigt :slightly_smiling_face:
Men jeg er også skeptisk af Pommern til med den slags, jeg er bedre til dialogen “nu må det være tid til noget rabat” :wink:

6 Synes om

Jeg vil også være meget skeptisk
136 kr. pr. md. = 1.632,00
De skrive man er sikret en besparelse på 892,00 Så skal man derudover købe en del ydelser for at få pengene hjem.
Hos min dyrlæge er der en samlet pris for vaccination og sundhedscheck, ved ikke helt hvordan jeg skal tolke de oplyste priser her med 736 for vaccination og 640 for en årlig konsultation.
Er den en konsultation udover vaccine og sundhedschek.

Jeg frygter lidt at det her er endnu en vej til generelt højere dyrlægepriser. Grundprisen bliver bare sat så rabatten er inkluderet. Så de skal nok få deres indtjening plus lidt ekstra fra alle dem som tegner en ordning og kun for en vaccination for det årlige abbonement.

Jeg har lige fået reguleret mine forsikringspriser og de fik et godt nøk opad, grundet stigende priser hos dyrlæger i København og Nordsjælland. Og hvis priserne stiger fordi dyrlægerne skal finansiere disse ordninger så er det rigtig skidt.

2 Synes om

Ok og tak.
Det bliver et kæmpestort nej tak herfra. Det virker unødvendigt og lidt som noget optrækkeri.

2 Synes om