Vi er i avisen :)

Isbjørnene og jeg fylder forsiden på vores lokal avis i denne uge :tihi:

I kan se det her :hjerte:

Er da lidt stolt :smiley:

Ej hvor fint Lotte :inlove: I er altså bare så søde sammen i 3.

Jamen I er bare så fine og sådan en flot forside har Ekstra Posten med garanti aldrig haft før :thumbup:
Hilsen Lisbeth

Hvor er du sød Camilla - Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;535627]Jamen I er bare så fine og sådan en flot forside har Ekstra Posten med garanti aldrig haft før :thumbup:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

:tihi: tak …

  • Nej det tror jeg heller ikke, vi burde da være med hver gang :rock::thumbup::høhø:

Super flot forside billede :rock:

Ih hvor hyggeligt. Det ér altså også bare et skønt billede :smiley:

Hvor er I søde - Mange tak …

Eva - Ja, jeg elsker selv det billede :slight_smile:

Aiii hvor STORT!!!

Det kan du da roligt bryste dig af, dejligt billede af jer sammen - og så en forside endda!!! Flot.

[QUOTE=Helene;535776]Aiii hvor STORT!!!

Det kan du da roligt bryste dig af, dejligt billede af jer sammen - og så en forside endda!!! Flot.[/QUOTE]

Mange tak …

Jeg har vært i avisen endel gange, især med gymnastikken, men denne gang er sku noget andet , synes jeg :slight_smile:

Ja, det er da noget helt andet nu hvor det er med dine små vattotter - og det er jo sjovt at gemme sådan noget!! Og det er jo heller ikke noget der sådan sker for alle og enhver. Det er jo dét der er så sjovt.

Præcis, med mine to børn, og mit kæreste eje …
Det skal bestemt os gemmes … Hehe nej, det sker ikke for alle, men det skete for os … Meget stolt :slight_smile:

Eiiiiiiii hvor skøøøønt for dig :thumbup:
Det billed er også bare såååååå kanon sødt af jer - I klæder hinanden super godt :wehuu:

Super skønt billed:-)

Hvor er I bare søde - Mange tak :slight_smile:

Super skønt billede!

Tak :slight_smile:

Det var dog et skønt billede af tre, der ser ud til at holde uendelig meget af hinanden.
Knus Elin

[QUOTE=Leopolds mor;537245]Det var dog et skønt billede af tre, der ser ud til at holde uendelig meget af hinanden.
Knus Elin[/QUOTE]

Det kan du tro vi gør Elin :hjerte: