Vi er lykkelige!

Jeg lavede et opslag igår hvor jeg spurgte om det lød til at sammenføring gik godt…
Men nu kan jeg konstatere, at det gør det vist :heart_eyes:


19 Synes om

De ligger snart i ske :heart:

3 Synes om

Undskyld, hvis du synes, jeg highjacker din tråd nu. Men jeg vil bare dokumentere, hvorfor jeg mener, de snart ligger i ske.

Det her er få dage efter, at den sorte kat er flyttet ind hos mig og den lille røde. Den sorte kat har indtaget huset, som om han altid har boet der. Den lille røde er noget forbeholden over for, hvad han nu er for en størrelse, der kommer og forstyrrer. Men de kan da godt lige sove på samme sofa.

Ganske kort tid efter samme dag:

15 Synes om

Jeg synes bestemt ikke at du highjacker min tråd. Tvært imod så er det skønt at se at det kan være det vi er på vej mod.
Det går stadig over al forventning med vores to banditter - de ligger ikke i ske endnu, men de skælder ikke længere hinanden ud - okay Kiara kan godt skælde ud engang imellem fordi Milo er lige voldsom nok - men hun glemmer det hurtigt igen. De leger sammen, kan ligge ret tæt og de ligger også begge i sengen med os uden at blive uvenner over det.
Milo finder sig også i når bettepigen nærmest stjæler godbidder lige for snuden af ham, så ja, det går godt!

Billedet her er taget for kort tid siden :heart:

13 Synes om