Vi gør alt sammen, os to!

Jeg har jo disse to fantastiske briter, og de er nærmest blevet uadskillige. Der kommer lige en hel billedserie med dem, hvor de er sammen!

Jeg kan ikke finde ud af det med at skrive inde imellem, så i må lade billederne tale for sig selv. Eller komme med kommentare til hvad de kunne sige… Og vl bare lige fastslå at man sagtens kan ligge i ske når man bare er venner og selvom man er to drenge!! :slight_smile:

Åh hvor er de bare skønne, sikke et makkerpar :wehuu:

MVH
Gitte

Årh, hvor er de da dejlige sammen :wehuu:

De er da lidt for herlige

Jamen de billeder "taler"bestemt for sig selv!!! De viser 2 meget smukke briter,der elsker hinandens selskab:hjerte::hjerte:

Knus fra Cats og Conni

Hej hvor er de dog bare dejlige sammen :wehuu:
Smukke sølvbamser!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er dem bare dejlige… det er godt at have sig en ven…

:wehuu:

Hold fast hvor sødt.

Smukker billeder af den smukkeste race :slight_smile: simpelthen fantastisk

Nåårh de er bare søde - friends for life

Hold da op :besvimer::besvimer::besvimer:

Sikke en skøøøn billedserie at åbne KG op til, hele min morgen har været helt storm p, og de her billeder vil uanset hvad dagen bringer få mig til at tage den med et smil tak for det :wehuu::wehuu:

Hvor er de kære de to :inlove:

Medhensyn til hvordan du lægger billeder ind og kan skrive imellem billeder, så er der her et par gode tråde:thumbup:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=4557

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=510

Åhhhhh hvor er de dejlige :iloveyou:

Wauu, mange tak alle sammen! Hvor er det bare skønt at åbne sin egen tråd og så er der bare SÅ mange der har skrevet fine ting!! Det er bare dejligt!

Kaja - tak for tippet. Det må jeg snart til at få lært! Det er noget sjovere når der er tekst imellem!

Dejlige billeder af de to smukke venner

Især det hvor den store holder om den lille mens de sover, og så det hvor den lille ligger med forbenet oppe over ryggen på den store :wehuu::wehuu:

Og så det ca i midten hvor de sidder i vindueskarmen, det ser bare for sjovt ud som den lille sidder der -LOL-LOL-LOL

Hvor er de da bare dejlige
Hilsen Lisbeth

Årh, hvor er de da bare dejlige de to. Det er super skønt at høre og se hvor meget de to nyder hinanden -love

Hvor er de bare skønne og vidunderlige… :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de skønne :wehuu:

Når du laver filen som vedhæftet så kan du ikke skrive ind imellem billederne. Opretter du derimod et online album og tager billederne derfra så kan du :slight_smile:

Hvor er de bare dejlige og smukke :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: