Vi har fået en fin, ny, rød katteseng

Den er særligt attraktiv, fordi den står på spisebordet ved siden af computeren, hvor jeg sidder og arbejder.

16 Synes om

Ja, man kunne altså godt ligge lidt bedre, hvis der nu var lidt mere plads. Men så må man slå støttebenet ned …

11 Synes om

Det ser altså ud til at være en fantastisk hyggelig seng. :tihi:

1 Synes om

:blush:
Hvor ser det hyggeligt ud, Ingrid

1 Synes om

Det synes jeg også, det er. Og Chili må vel også mene det, siden hun bliver liggende :hoho:

3 Synes om

:joy::heart_eyes:

1 Synes om

Nu har jeg bestilt en fin, ny, lilla (den skal passe til urtepotterne) nullerput til den stakkels kat. En, der skulle være syet efter mål (6 kg) :slight_smile: Så må vi se, om hun gider bruge den. Det gør hun nok ikke. Jeg er sikker på, hun føler sig meget mere tryg i en lille kasse, når hun først har fået presset sig ned i den :heart:

5 Synes om

Det stakkels lille myr venter stadig på sin nullerput :slight_smile:

11 Synes om

Så kom den længe ventede katteseng endelig. Og som det nok fremgår, selv om billedet ikke er det bedste, er farven helt perfekt. Altså i forhold til potteskjulerne :wink:

Men der er noget, Asani helt har misforstået …

Den var jo til Chili! :venter:

Men pyt - den røde kasse er her endnu, hvis Chili også vil være her :slight_smile: Det vil hun så ikke lige nu. Hun foretrækker åbenbart PetFun.

14 Synes om

Sådander! :heart:

Sagaen om den røde katteseng kan vist lukkes her :slight_smile:

14 Synes om

Du siger bare til hvis der skal laves en seng mere og jeg skal nok huske at se om der er mere af det superbløde lilla stof i stof og stil næste gang jeg tager derud

1 Synes om

Stakkels Chili! Brita har fået en bestilling på endnu en katteseng, for det her holder jo ikke :troste:

12 Synes om

Og når hun så endelig får lov at få sengen for Asani, så synes hun altså, at kanten er for høj. Hun ligger altid og hænger op ad og ud over kanten med poterne strittende i vejret :smile_cat:

Men på fredag, lille ven, så kommer tante Brita med en seng, der passer bedre til dine behov :heart:

12 Synes om

Jeg havde i går den exceptionelt forfrosne fornøjelse at mødes med Brita på en pendlerrasteplads ved afkørsel 54 på den fynske motorvej for at overlevere noget stof til hende og hente kattesengen.

Brita: Det er Poul, der har pakket bilen. Det er han så god til, at jeg nogle gange har besvær med at få det hele i bilen, når jeg skal hjem, selv om jeg har solgt en hel masse. Men jeg glemte at sige til ham, at han skulle tage din katteseng fra. Så nu ved jeg ikke, hvor den er.

Peger mod en bil, der er proppet i en grad, så den er ved at sprænge rammerne :klappe:

Nej, Brita, jeg synes heller ikke, du skal stå at pakke ud på en rasteplads i minus 15 graders chill factor med fare for, at du ikke kan få det hele ind igen.

Jeg havde heldigvis ikke sagt noget til Chili på forhånd, så hun klarer sig nok et par dage mere :slight_smile: Og det vigtigste i første omgang var trods alt at overlevere stoffet.

8 Synes om

Så fik tøsen endelig sin seng! Og som det fremgår, er den taget i brug - og foretrukket frem for den runde. Den er måske nok en anelse stor, men det ser ud til at passe damen fint, at man kan strække ud i den :slight_smile: Hun sover nu - med dybe, rolige åndedrag :heart:

Tak, tante Brita :tak:

15 Synes om

Se dem lige :heart:

Men jeg har et dilemma nu - for der er jo tydeligvis plads til en kat mere i den anden ende af Chilis seng :hoho:

13 Synes om

Det er da verdens nemmeste dilemma at løse - af-sti-afsted efter nr. 3 :lol:

2 Synes om