Vi har fået have!

Stort tillykke :flag: - det ser godt ud. Og prisen er også i orden, når man skal have andre til at arbejde for sig. :ok:

Og det er altså dejligt at kunne lukke de firbenede ud uden at skulle frygte for, at der sker dem noget.
Så derfor tager vi lige endnu en reklame for denne hjemmeside: [B]Katteindhegning.d[/B]k - fyldt med gode idéer. :smiley:

En velindhegnet have er den bedste gave man kan give sine katte. Og så giver det status blandt kattefolk og respekt. Stort tillykke til dig og kattene med din indhegning. Det er i hvert fald en investering du aldrig vil fortryde.

[QUOTE=FinnFrode;1175064]Stort tillykke :flag: - det ser godt ud. Og prisen er også i orden, når man skal have andre til at arbejde for sig. :ok:

Og det er altså dejligt at kunne lukke de firbenede ud uden at skulle frygte for, at der sker dem noget.
Så derfor tager vi lige endnu en reklame for denne hjemmeside: [B]Katteindhegning.d[/B]k - fyldt med gode idéer. :D[/QUOTE]
Finn, det er faktisk den side, jeg sendte til handymanden, så han kunne se, hvad jeg ønskede. Min have er baseret på din egen indhegning, og jeg er bare så glad for det :).

[QUOTE=mea culpa;1174340]Så bliver man lige lidt varm om hjertet, lad os håbe det ikke varer alt for mange år, inden det bliver alm. at man passer på sine katte på den måde.

Tak for et morgensmil og dejlige billeder :slight_smile:

KH
Linda[/QUOTE]

Tak Linda! Jeg er helt enig. Jeg kom nærmest op at skændes med en kollega, fordi han mente, at jeg var ond mod mine katte, fordi jeg ikke lader dem rende frit. Sk*ide være med biler, kattehadere og den slags :rulleøjne:

For et par dage var der et opslag på FB om katte, der bliver skudt i Frederikssund - vi må altså erkende, at der findes mennesker derude, der ikke vil dyrene det godt, og mine katte skal i hvert fald beskyttes mod alt det, jeg kan :slight_smile:

Tak Teresa! At se kattenes glæde og den måde, de bliver stimuleret på derude, er en stor tilfredsstillelse for mig - nu mangler vi bare, at det holder op med at vælte ned :thumbdown:

Haven gør det også nemmere at give kattene råt kød - bare på et fad og så ud med det :thumbup:

Det ser godt nok skønt ud :slight_smile: Ved du hvad det har kostet i materialer?

Det ved jeg ikke med sikkerhed, men jeg ved, at selve delfinnettet er dyrt, for det bestilte jeg selv.

Tillykke med en dejlig indhegning. :slight_smile:

Nu hvor der er gået et par uger, vil jeg da lige høre, om der er nogen af dem, der har forsøgt at klatre op? :slight_smile:

Nej, det er der ikke. Preston sprang op på delfinnettet i går, fordi han havde set en fugl inde hos naboen, men han forsøgte ikke at kravle videre op. Kattene er så glade for at være ude, at det virker som om den lille plet er nok til dem, men lad os se - Evas dreng forsøgte vist nok først efter et par måneder :høhø:. Jeg holder øje og håber, haven er sikker nok, som den er nu

Udmærket. Her hjemme har vi heller ingen klatrere, men det er jo også nogle halvgamle kastrater. :høhø:
Caithlin kigger efter gråspurvene, men det er, som om det slet ikke falder hende ind, at klatre op for at komme nærmere. :slight_smile:

Her er der lidt havebilleder med kat på
Preston hygger i græsset

Balladekatten Fris

Dronningen

Græs er altså noget af det der klæder katte bedst :thumbup:

Og sidst men ikke mindst min elskede Ra sammen med min klematis

Så bliver jeg nødt til at ændre mit svar til dette - i dag har Preston prøvet to gange at klatre op ad hegnet. Der hvor der er hønsenet, tror jeg ikke, han kan komme over, men jeg bliver nok nødt til at få handyfyren til at skrue et bræt mellem lågestolperne og fæstne hønsenettet til det - lige nu hænger det løst, så man kan komme ind og ud. Så jo, jeg har åbentbart min egen Houdini :høhø:. Hjælper det ikke, må jeg få lagt et par strømkabler, men vil helst være fri

Ja, ikke? Jeg elsker at se kattene ligge i græsset, men de løber stadigvæk ind for at brække sig efter at have spist græs :mad: