Vi har mistet endnu en kat

Gisle blev aflivet i dag, kun godt fire år gammel :cry:

Han havde haft problemer med periodevis hård mave/forstoppelse i længere tid, og her til sidst gik det helt galt. Dyrlægen konkluderede på baggrund af de røntgenbilleder der blev taget, at han var ved at udvikle megacolon, og derfor mente både hun og jeg at det bedste var at lægge ham til at sove.

Jeg har ikke lyst til at skrive om forløbet i flere detaljer - eller diskutere min beslutning - men blot forklare hvorfor det store skrummel med sneskoene og hans unoder ikke kommer til at optræde i mine indlæg længere. Vi kommer til at savne ham - han fyldte på alle måder meget i det lille hjem.

13 Synes om

:lys: :kram:

1 Synes om

Kæmpe :kram: Alt for tidlig han skulle her fra, men nogen gange er det bare det bedste vi kan give dem. :ked:

:lys:

1 Synes om

Jeg er så ked af at du har mistet Gisle :troste:
God rejse, store fluffy skrummel :lys:

1 Synes om

Sov sødt og god tur, Gisle :lys:

1 Synes om

Øv, Dorthe - det er jeg ked af at høre :cry:

God tur, smukke Gisle. :lys:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

:sorger: smukke Gisle

:lys:

1 Synes om

:lys:
Hvil i fred, dejlige Gisle. :kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt :cry:

Gisle :lys:

1 Synes om

Det er jeg virkelig ked af at læse, og du har ret alt tidligt, men hvis der er sygdom involveret er det jo desværre sådan det er. Kondolerer med tabet af ham :troste:

For smukke Gisle
:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt.

:lys:

1 Synes om

Det gør mig så ondt for jer at læse :ked: sender jer et stort kram :kram:

1 Synes om

Trøsteknus. Og med megacolon er der hverken noget at forklare eller forsvare - der er ikke andre løsninger, så ondt som det nu engang gør.
VH
Susanne

1 Synes om

Åh alt for tidligt, men sygdom er ingen herre over
For Gisle :lys:

:kram:

1 Synes om

Ofte er den sværeste beslutning at sige farvel, og der er intet galt med den beslutning du har taget. For du tog den med alle de rigtige grunde, for du valgte det som du følte var det rigtige for jer…

Han vil blive savnet og hans billeder er noget jeg vil savne ved ham. Så pas godt på dig selv, og prøv ikke at straffe dig selv for at tage en beslutning som er for jeres begges bedste.

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

God rejse smukke Gisle :lys:

1 Synes om

:lys: for Gisle

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:lys: alt for tidligt og alt for trist.

1 Synes om