Vi kan også upse

Da Birgitte advarede mig om at Altas mor er lidt af en skøge må jeg indrømme at jeg ikke regnede med at det gik i arv til min søde dejlige Alta. :høhø:

Det gjorde det dog, så Alta har i dag født 8 (otte!!!) fantastiske babyer. Desværre havde den ene af drengene slet ingen gane, så vi var en tur forbi dyrlægen som reducerede antallet til 7.

Gudskelov har Alta hele vejen igennem været i rigtig god kondition, så vi har ikke været bekymrede for hende. Parringen var bestemt IKKE planlagt, den næste hun skulle have været på date med var Cherry.

Det blev til 5 tortier og 2 drenge i jakkesæt. Den lille dreng vi måtte sige farvel til var en Tupac klon (sort blotched tabby bicolour).

Her er de :slight_smile:

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

Bud på om tøserne er tabby eller ej modtages gerne :slight_smile:

Jøsses det er mange - tíl lykke med dem alle - og masser af pøj, pøj

farvefordelingen på de tortier er intet mindre end AMAZING!!! wow siger jeg bare…

jeg har lige siddet og skrevet i en anden tråd om den farve tortie jeg drømmer om og vupti - op dukker NFO versionen…

de er skønne de små!! :smelter:

Wow sikke da et kuld smukke tortie damer og herrer i sort/hvidt :hjerte:
Glæder mig til at følge dem herinde :wink:

Hold da lige op en flok :slight_smile: De er vel nok smukke hver og en :wehuu:

Ih hvor er de fine :hjerte:
Tillykke med dem :slight_smile:

Stort tillykke med hele flokken :smiley:

Tillykke med de små misser!

[QUOTE=DK Thomani;669205]Da Birgitte advarede mig om at Altas mor er lidt af en skøge må jeg indrømme at jeg ikke regnede med at det gik i arv til min søde dejlige Alta. :høhø:

Og man må da sige, når I upser, så gør I det da virkelig også :wink:

Tillykke med dem, de har nogen enormt smukke farver, og tortie klatter dem er jeg jo vild med :hjertejop :

Umiddelbart er nr 2 og 7 tabby, de andre er ikke :slight_smile: Så må vi se om det holder i længden :stuck_out_tongue:

Jeg syns de alle ser ud til at være non-agouti

Sikke en skøn og stor flok :hjerte: De er godt nok nuttede, de små sorte drenge med hvide fødder og hænder - eller, det er vel fødder det hele :høhø:

Men er det bare mig, eller mangler der en vigtig oplysning? Hvem er faren? Vil Alta ikke sige det?

:wehuu: Ved ikke om de er tabby eller ej, men de er FA… dejlige :wehuu: STORT til lykke med dem :slight_smile:

Jeg tror kun at nr. 2 og 7 er tabby :slight_smile:

Nurh hvor ser de bedårende ud :slight_smile:

Tillykke med dem :slight_smile:

Hvor er de søde. :slight_smile: Og sikke dejlige tortier… :smiley:

[QUOTE=galath;669257]

Men er det bare mig, eller mangler der en vigtig oplysning? Hvem er faren? Vil Alta ikke sige det?[/QUOTE]

Hun påstår at Max ikke tog hendes nej for gode varer :høhø:

Et skønt ups kuld og man må da sige at Max skyder godt nok max :høhø:

Er der nogle af jer der har gode idéer til temaer? :slight_smile:

Tillykke med det store og smukke kuld - hold da op, der bliver liv og glade dage i huset, når de begynder at vimse rundt.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu: