Vi lever stadigvæk

Det er jo sjældent jeg er herinde efterhånden, men en lille opdatering må da være på sin plads.

Vi har det alle 3 godt. Mor & Far skal giftes her om 5 måneder, så det bruges der meget tid på at planlægge. Den lille prinsesse er efterhånden blevet 6 år, og sikke en dejlig kat hun er blevet. Hun har haft mange vanskeligheder med fremmede, men nu kan hun da være i rum med mig hop - jubiiii vi har nået et lille skridt.
Udover det har hun også lært et trick. Hun skal spille død!! Hvis bliver lagt ned på siden, ligger hun sig helt fladt og ligger helt stille indtil man flytte hånderne igen. Efter det går turen altid ud i katteskabet for at hente en slikstang. Vi tænkte at det kunne være sejt hvis hun kunne et trick, og hun lærte hurtigt at være med på spille død legen - og hun får selvfølgelig altid en slikstang bagefter :tihi:

Og så har jeg da fået mig et job efter 3 års sygdom. Jeg er aftenvagt i hjemmeplejen, og det går super godt! Når jeg kommer hjem ligger pelsklumpen tit ovenpå manden inde i sofaen - begge stærk sovende. Tihi… Her er råhygge for alle pengene hver aften :stuck_out_tongue:

Jeg har lige lagt 2 billeder ind. Det første er fra lille killinge Jasmin, og det andet er da hun hjalp mor med at samle møbler. Far lavede lækker mad, og pigerne hjalp hinanden med at få det samlet. Hun var meget interesseret i at hjælpe - sød lille kat :smiley:

Hygge herfra. Håber i alle har det godt… :hjerte:

Dejlige billeder :ok: - tak for kigget og kom snart igen. :slight_smile: