Vi måtte sige farvel til Silke i dag

Silke havde som killing en slem omgang Calici, og det gav hende desværre nogle problemer med permanent “raslen” på lungerne, så vi vidste godt at vi havde hende på lånt tid.

Silke var Debbies kat, og hun gad ikke rigtig andre mennesker end Debbie.

Hun var på det sidste begyndt at tabe sig, og ligesom trække sig tilbage, så jeg talte med Debbie (og Stig) om vi ikke skulle give hende fred. Debbie blev selvfølgelig meget ked af det, men hun kunne godt forstå at vi blev nødt til det. Debbie var selv med ved dyrlægen, og vi græd sammen mens Silke åndede ud. Det er virkelig hårdt som mor, at se sit barn så knust :frowning:

Jeg prøvede at trøste hende med at Anton sad oppe i himlen og ventede på at tage imod Silke.

Det er jeg ked af at høre, hun var utrolig smuk. Hvil i fred Silke

-kramer

Åhhhhhhhhhhhh da …

Er lidt stum for ord i øjeblikket.Stakkels lille misser og Debbie-ked-ked

-riprip Silke

Trøstekram til jer alle og et ekstra til Debbie

Åhhhh hvor synd. Stakkels misser og stakkels Debbie. -ked

Jeg kan bare ikke finde de rigtig ord -kedDet er bare så synd for en så smuk misser.

-brist Det gør mig ondt -brist
for jer.
Hun ser så fin ud.

Nu er hun i Katteland.
I Katteland er der ingen syge katte og
kattene leger dagen lang.

Mange gode tanker
Mona

Det gør mig ondt at høre… -ked

-riprip Silke

Åh Annie hvor gør det mig ondt for jer -brist

Silke har det udentvivl bedre nu, men det er bare så mega hårdt. -brist

Men at du samtidig er så dejlig en mor, så du helt er med på at stakkels Debbie lider som børn nu gør når de skal være med til at sige farvel -kramer

Hils Debbie fra en skør kattedame, der syntes hun er en stærk pige at hun kan se at det var på tide at Silke skulle over Regnbuebroen -storrespekt-gruppekram

Det er bare så svært at sige farvel - og det er svært at forklare sine børn om døden . . . . men hvor er det godt at Debbie har en mor, som forstår hvad det handler om. Jeg er overbevist om at I hurtigt kommer videre med mindet om jeres elskede katte -brist

Det er jeg virkelig ked af at høre. -ked
Sender jer en masse varme tanker og et stooort cyber-kram. -kramer

Åhhhhhh jeg føler med jer, masser af -kramer til jer og god rejse smukke Silke.

hvor jeg føler med Debbie - og med dig Annie… min mor har tit fortalt om hvordan det var at se mig da jeg mistede vores første vovse…

Ved ikke om historien om regnbuebroen kan trøste… men den hjælper mig…

at Silke nu spæææææææææner rundt for foden af regnbuebroen - sund og rask - sammen med Anton og hver aften sidder de og kigger ned på hende og miauwer om at de savner Debbie og elsker hende og glæder sig til den dag hun kommer så de kan følges ad sammen over regnbuebroen…

det er en rar tanke…

-kramer til jer Annie - det er så benhårdt og uretfærdigt…

-kramer

…hvis vi stod over for hinanden, ville I bare få en krammer, for puha…jeg ville ikke ane, hvilke ord, der lige kunne trøste her og nu -ked -ked -ked

Det gør mig virkelig ondt, at I har mistet en medlem af familien-blåblå-brist

Jeg synes du kan være brand stolt over, at du har en datter der sætter Silkes ve og vel frem for hendes eget naturlige ønske om at beholde Silke - det er virkelig flot-thumbs

Håber I kan finde en smule glæde, ved at vide I har gjort det bedste for Silke, og hun nu har det godt.

Åhh Annie, hvor er jeg ked af det må jeres og missens vegne -ked

God rejse lille mis -riprip