Vi søger en kok

Kender du en eller anden som er dygtig på en grill, som kan holde hovedet koldt når det går stærkt og som har lyst til at arbejde i Grenaa, så har vi et jobtilbud. Behagelige arbejdstider, aftenarbejde er en selvfølge dog er der ikke tale om senere end kl. 22 med få undtagelser.

Interesserede kan henvende sig på tlf 86363400

Del gerne på FB

Den er delt

delt :ok:

Tak begge to :slight_smile:

Og jeg skal nok lade være med at dele… for - tænk hvis min ene fætter så den :uha:
Manden er uddannet kok, hamrende dygtig, har arbejdet flere meget anerkendte steder i Europa og her i DK…
Og er skingrende vanvittig!!!
Så for jeres skyld skal jeg nok gøre mit bedste for at min nu arbejdsløse fætter ikke ser opslaget :slight_smile:

Delt - kunne jo være familien i Grenå kendte en kandidat :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1122717]Og jeg skal nok lade være med at dele… for - tænk hvis min ene fætter så den :uha:
Manden er uddannet kok, hamrende dygtig, har arbejdet flere meget anerkendte steder i Europa og her i DK…
Og er skingrende vanvittig!!!
Så for jeres skyld skal jeg nok gøre mit bedste for at min nu arbejdsløse fætter ikke ser opslaget :)[/QUOTE]

Hærer det ikke med i enhver engageret koks mentalbeskrivelse at være en smule vanvittig:?:gruble: Bare se på Jamie Oliver:høhø:

Der er vanvittig og så raving lunatick… gæt, hvilken kategori min fætter tilhører :smiley:

Bruger han dette vanvid til at kreere fantastiske retter i køkkenet, så er det vel lige netop sådan en kok, Birthe søger:? :høhø:

Nej han skal kun vende bøffer, vi lader genboen om det kreative :slight_smile:

Ja, jeg har så nøjedes med at dele den med min svigerinde igår - hun er nemlig kok :høhø: