Vi var på tur og så dyr :)

Mig og pigerne gik over til dyrene idag, og her er lidt billeder af dem :slight_smile: De er så søde… Hønsene og hanen fulgte efter os hele tiden -tihi

Der var også en gravid hest der kunne føde når som helst

Det her billede er sjovt :slight_smile:

Det var lidt af de nok 80 billeder jeg fik taget :ups:

Det må have været en rigtig hyggelig dag i selskab med høns -høhø

Jaa - Maya blev faktisk bidt i en af hendes fingre da vi gik rundt af en af de høns, de troede nok hendes fingre havde noget mad til dem -tihi
Men det var rigtigt hyggeligt :slight_smile: En god tur og så ligger det kun 5min herfra

[quote=Elisabeth;178416]Jaa - Maya blev faktisk bidt i en af hendes fingre da vi gik rundt af en af de høns, de troede nok hendes fingre havde noget mad til dem -tihi
Men det var rigtigt hyggeligt :slight_smile: En god tur og så ligger det kun 5min herfra[/quote]

Nååå stakkels pige og dumme høne :S

Skønne billeder, og så elsker jeg bare Æsler, de er så søde :slight_smile:

Hvor er de gode de billeder - pigerne må have elsket turen :slight_smile:

Dette billede er bare så godt :wehuu:

Kiss me tiger eller Elisabeth -høhø

Eller også siger den ‘’ ohhh sikke kønne piger du har med’’

Joo de elskede turen og det var også så hyggeligt fordi vi talte med dem der arbejdede der, de er så søde :slight_smile:

Æslerne er utrolig rolige og man kunne klappe alle dyrerne, dog var gederne ivrige hehe

Jaa det billede er bare favorit Birthe LOL

:wehu::wehu:

Tak for dejlige billeder - er det en gård eller en slags mini-Zoo ???

Skønt ser det du…

:ok:

Det er en byggelegeplads med et slags klubhus til børn og dyrene er der netop for børnenes skyld…

Det er rigtigt skønt, tror vi skal derhen en af de næste dage og se om der ligger et føl et eller andet sted -wehu

Dejlige dyrebilleder :wehuu::wehuu: