[QUOTE=Helene C;1110990]Jeg har Viaplay og jeg synes at udvalget er ok stort, både med film og med serier.
Og der er også nyere film til download bla. “De Urørlige”[/QUOTE]
Takker. Kunne være jeg skulle overveje det til ferien alligevel.
[QUOTE=Helene C;1110990]Jeg har Viaplay og jeg synes at udvalget er ok stort, både med film og med serier.
Og der er også nyere film til download bla. “De Urørlige”[/QUOTE]
Takker. Kunne være jeg skulle overveje det til ferien alligevel.
[QUOTE=Helene C;1110972]Haha!
nej qalla er coopers mor. Hun flytter ind idag
Og hun er forøvrigt svensk [/QUOTE]
Aha! Ud af sammenhængen troede jeg det også havde med computer/netværk/osv at gøre. Programmer hedder så meget
Og tillykke og held og lykke med hende
Okay… nu har jeg haft hhv HBO og Netflix i en periode og er blevet enig med mig selv om om at det er noget jeg gerne vil fortsætte med
Hvad jeg ikke vil fortsætte med er det der hundedyre tv-abbonnement hos TDC!
Så nu skal jeg lige have lidt hjælp af de hard-core brugere af diverse streamingtjenester
Jan er for så vidt gået med til at tv-abbonementet ændres/opsiges… på betingelse af at han fortsat kan se TV2, DR og teksttv!
Hvordan gør jeg så det?
Jeg har prøvet at sidde og kigge rundt og kan simpelthen ikke finde rundt i den jungle!
Nogen her der kan hjælpe med egne arfaringer?
Ligesådan ville jeg egentlig gerne spare på internetabbonnementet… vi har pt også det hos TDC, men jeg har en klar fornemmelse af at vi kan få det billigere og mindst lige så godt hos andre udbydere. Hvad skal jeg se efter, når jeg skal sikre mig at det kan bruges til at streame film og serie, evt samtidig med at den bærbare også er i brug og med den betingelse at der skal være taleeom wifi?
NB! Vi kan IKKE bruge kabelløsninger… vi bor i hus og har indtil videre vores internetforbindelse via fastnettelefonen…
Hm… tekst tv kan du hente gratis apps til - TV2 har en, vist også DR. Man kan også se det på computeren. DR kan man se via computeren - jeg skal finde linket senere. TV2 kan man også se på nettet. Men, TV2 er ikke gratis som de andre er. Jeg skal nok prøve at finde links om lidt
Om man kan se hele programudbuddet ved jeg ikke - så meget har jeg ikke sat mig ind i det
Ang internet - pas. Vi har en meget billig udbyder her, som vist er tilknyttet boligselskabet, så det jeg har ikke undersøgt så meget. Men for at streame skal der være pænt med fart på downloadhastigheden - især hvis du vil foretage dig andet samtidig.
jeg er i hvert fald glad for mit Viaplay. Og jeg er virkelig begejstret for at man kan downloade for det betyder at jeg kan se film når jeg er på farten med det offentlige
[QUOTE=Ann R;1111036]Aha! Ud af sammenhængen troede jeg det også havde med computer/netværk/osv at gøre. Programmer hedder så meget
Og tillykke og held og lykke med hende [/QUOTE]
hihi… Det kunne også lige så godt have været et eller andet computerprogram
og tak
billedet følger naturligvis så hurtigt det kan lade sig gøre
[QUOTE=Helene C;1111083]jeg er i hvert fald glad for mit Viaplay. Og jeg er virkelig begejstret for at man kan downloade for det betyder at jeg kan se film når jeg er på farten med det offentlige
og tak
billedet følger naturligvis så hurtigt det kan lade sig gøre ;)[/QUOTE]
Ja det er jo hammer smart at kunne downloade film osv. ned, jeg må tilmelde mig om en lille uges tid.
[QUOTE=Ann R;1111082]Hm… tekst tv kan du hente gratis apps til - TV2 har en, vist også DR. Man kan også se det på computeren. DR kan man se via computeren - jeg skal finde linket senere. TV2 kan man også se på nettet. Men, TV2 er ikke gratis som de andre er. Jeg skal nok prøve at finde links om lidt
Om man kan se hele programudbuddet ved jeg ikke - så meget har jeg ikke sat mig ind i det
[/QUOTE]
https://itunes.apple.com/dk/app/tv-2-tekst-tv/id431851121?l=da&mt=8
[QUOTE=Helene C;1111083]jeg er i hvert fald glad for mit Viaplay. Og jeg er virkelig begejstret for at man kan downloade for det betyder at jeg kan se film når jeg er på farten med det offentlige
og tak
billedet følger naturligvis så hurtigt det kan lade sig gøre ;)[/QUOTE]
Ja tak
Og tak for detaljen om download fra viaplay. Det synes jeg nemlig ikke fremgår nogen steder Jeg fik tilbudt 3 mdr gratis, men umiddelbart syntes jeg ikke de tilbød noget bedre end Netflix, så jeg har ikke gjort noget ved det. Det med mulighed for download kunne da få mig til at tænke igen
[QUOTE=Ann R;1111150]Ja tak
Og tak for detaljen om download fra viaplay. Det synes jeg nemlig ikke fremgår nogen steder Jeg fik tilbudt 3 mdr gratis, men umiddelbart syntes jeg ikke de tilbød noget bedre end Netflix, så jeg har ikke gjort noget ved det. Det med mulighed for download kunne da få mig til at tænke igen
[/QUOTE]
Jeg er super glad for det download. Jeg ville slet ikke undvære det til togturene, for turen går bare så meget hurtigere
Jeg eeeeelsker viaplay… De har et rigtig stort udvalg a film og tv serier… Men synes ikk jeg kan finde ud hvad hvilke film der kan downloades og hvilke der ikk kan… Hvor står det henne? evt link?
Altså nu bruger jeg godt nok app’en på min iPad, men jeg går ind i indstillinger og vælger at den skal vise “kun downloads”.
Og ellers kan jeg genkende dem på en lille pil under titlen inden man går ind på filmen som betyder at den kan downloades.
Jeg må indrømme at jeg ikke ved hvordan det er når man er på deres hjemmeside, for jeg har ikke brugt hjemmesiden siden jeg fik min iPad.
Mener kun det virker på tablet og mobil, så måske derfor det ikke kan ses hvis man sidder på en pc?
[QUOTE=Helene C;1111457]Altså nu bruger jeg godt nok app’en på min iPad, men jeg går ind i indstillinger og vælger at den skal vise “kun downloads”.
Og ellers kan jeg genkende dem på en lille pil under titlen inden man går ind på filmen som betyder at den kan downloades.
Jeg må indrømme at jeg ikke ved hvordan det er når man er på deres hjemmeside, for jeg har ikke brugt hjemmesiden siden jeg fik min iPad.[/QUOTE]
Total blondine spørgsmål. - Tager det lang tid at hente en film ned?
Det kommer selvfølgelig an på hvad hastighed man har på sit internet, men herhjemme der har den længste ventetid været på 25 min. (Min iPad kører på mit trådløse netværk herhjemme) men normalt tager det 15-18 min. Det synes jeg ikke er slemt.
Nej det kunne være værre. Tak for svar. Meget rart at have en idé om hvor lang tid det ca. tager.
Ja det kunne være meget værrer. Når man sætter en film til download kan man se hvor lang tid det vil tage.
Øde kan ligge på enheden i 28-29 dage og en film fylder ca. 1-1,2 GB.
jeg gør det at jeg slettet en film så snart jeg har set den, så jeg ikke pludselig løber tør for plads, og man kan jo altid hente filmen igen.
[QUOTE=Helene C;1111480]Ja det kunne være meget værrer. Når man sætter en film til download kan man se hvor lang tid det vil tage.
Øde kan ligge på enheden i 28-29 dage og en film fylder ca. 1-1,2 GB.
jeg gør det at jeg slettet en film så snart jeg har set den, så jeg ikke pludselig løber tør for plads, og man kan jo altid hente filmen igen.[/QUOTE]
Perfekt, så ved jeg nu også hvor mange jeg kan hente ned. Tusinde tak for hjælpen.
Det var da så lidt
Nej, det virker tydeligvis ikke… det undrede mig også, hvis det virkelig var muligt, men man ved jo aldrig. Min tanke var noget med at overføre til en usb enhed og så se det på TV uden at streame fra computeren. Det ville være fint for mig - jeg gider ikke se film på min iPad mini, indrømmet Men hvis man kan det, kan man også andre ting, selvfølgelig
Nå, pyt, jeg ser film et par måneder og hopper af, når gratisperioden udløber