Viborg hilser goddag

Hej hej kattegale…

Ja, jeg fandt Jer nærmest ved et tilfælde, og vi gerne bidrage - om end ikke i stor stil - til gode kattedebatter. -thumbs

Jeg er Linda, en godt og vel voksen pige, der opdrætter burmesere. Vi - kattene og jeg - bor i et dejligt nyere dobbelthus med indhegnet have i udkanten af Viborg.

Alle kattene og lidt om mig kan ses på hjemmesiden http://www.meaculpaburmeser.dk

Jeg er hjemmegående efter en fejlslagen rygoperation for en del år siden, og nyder nu at have tid til katte, killinger og udstillinger.

Ud over mit lille katteri, bruger jeg meget tid på bestyrelsesarbejde i Jyrak, hvor jeg er “kassedame”

Mange hilsener

Linda
Mea Culpa Burmeser

-velkommen til dig [smilie=hate-smile.gif]

Håber du bliver rigtig glad for at være herinde

-velkommen til dig Linda. Hvor herligt at du fandt vejen indenfor. Jeg husker stadig din lille frække slaske-taske-kat tilbage til hobbyudstillingen i Hammerum sidste år. Hvordan går det med denne mis nu?

Se lige hvad han er blevet til:

En dejlig stor kastrat, der blev Best In Show på sin debut-udstilling som kastrat… og som er manden i mit liv, dejlig og sød nøjagtig som han var som killing…

KH
Linda

-velkommen Stort velkommen her på kattegale.

Wow sikke en steg du har lagt billede ind af [bigloony]

-velkommen hertil

-bananer

Årh, han er velnok stadig en dejlig dreng Linda. Så har vi jo set ham på udstillinger. Kommer han med til Odder?

Hvor er det dejligt at du er kommet herind -velkommen

Åhhhhhhh hvor er han dejlig [bigloony]

Også stort velkommen fra mig -velkommen
Ja, han er en skøn mand -love -love -love

Herfra lyder også et hjerteligt velkommen til dig og dine skønne burmesere. Sikke en flot hjemmeside du har!!

HÅber du bliver glad for at være her :slight_smile:

Velkommen til Linda -velkommen
Håber du kommer til at synes om at være her -blomst

Hej Linda -velkommen

Håber du bliver glad for at være hos os kattegale -lazykitty

Hey og stort -velkommen

Dejligt du er med i vores lille kattegale paradis… [bigloony]

Glæder mig til at hygge med dig i debatterne -hop

Knus og mange -pote krammere

Hejsa og Velkommen til de gale´s forum [smilie=hate-tunz.gif]

velkommen til -balloons

Et forsinket -velkommen

Et meget forsinket velkommen… -velkommen

Kender dig ikke, men kan huske jeres opdrætter navn fra noget nær min første udstilling :slight_smile: Min ene hunkat hedder nemlig Mea

Hej og velkommen Linda, ja han er lækker -love -love

-velkommen til Linda
Charlotte-kramer