Viby Sjælland 5. maj 2013 v/Racekatten

Der er åben for tilmelding :slight_smile:

Så har jeg meldt til :slight_smile:

Er der chance for yderligere en dommer til kat. III eller er listen endelig?

Prøv at skrive til mailen beregnet til det og spørg: dommeroensker snabela racekatten.dk

Lige den mail er mig bekendt beregnet til dommerønsker til fremtidige, ikke-planlagte udstillinger. Ikke til forespørgsler vedrørende udstillingsudvalgets beslutninger i forbindelse med en udstilling, der er så nærliggende, at tilmeldingen er åben.

      • Updated - - -

Og jeg har ikke dommerønsker som sådan - udover et håb om, at kat. III bliver fordelt godt.

Tror ikke lige jeg kommer…
Har godt af en lille pause på et par måneder

Jeg kommer med 2 MCO’er :slight_smile: Håber og krydser for at vi kan samle 50 stk så vi endelig kan få en breed BIS på Sjælland :kryds:

Der bliver inviteret en korthårsdommer mere - jeg talte nemlig med Pia om det her i weekenden :slight_smile:

Super, tak :smiley: Så vil jeg vente med at tilmelde, til det navn er offentliggjort :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;1045019]Lige den mail er mig bekendt beregnet til dommerønsker til fremtidige, ikke-planlagte udstillinger. Ikke til forespørgsler vedrørende udstillingsudvalgets beslutninger i forbindelse med en udstilling, der er så nærliggende, at tilmeldingen er åben.

      • Updated - - -

Og jeg har ikke dommerønsker som sådan - udover et håb om, at kat. III bliver fordelt godt.[/QUOTE]

Mailen går til den person i udvalget som sidder og inviterer dommere og dermed kan besvare dig spørgsmål.

Jeg ved godt, hvem den går til - men nu har Vivi svaret på mit spørgsmål her i tråden, så der er ingen grund til at forstyrre andre mere end højest nødvendigt.

Jeg er ved at tilmelde, men har lige et spørgsmål ang. normale klasser og samtidig tilmelding til Opdrætsklassen.
Hvordan gør man lige det ?
Jeg kan jo kun krydse af i 1 klasse ! :slight_smile:

Mon ikke jeg skal taste alle katte 2 gange :rolleyes: :høhø:

Så er min tilmelding sendt afsted. Jeg kommer naturligvis med:

DK Thomanis Sheldon Lee Cooper, NFO gr. III, klasse 9

[QUOTE=Catika;1045043]Jeg er ved at tilmelde, men har lige et spørgsmål ang. normale klasser og samtidig tilmelding til Opdrætsklassen.
Hvordan gør man lige det ?
Jeg kan jo kun krydse af i 1 klasse ! :slight_smile:

Mon ikke jeg skal taste alle katte 2 gange :rolleyes: :høhø:[/QUOTE]

Bare send mig en mail om det :slight_smile:

Nå nu har jeg tilmeldt kattene 2 gange hver :tihi:

Men kan I ikke rette under fødselsår, man kan kun taste 2012 ind, mangler 2013 :slight_smile:

Jeg synes lige ville gøre mit til at der kunne komme 50 MCO på udstillingen :slight_smile: Så har tilmeldt Ludvig og Brumme :slight_smile:

[QUOTE=Catika;1045069]

Men kan I ikke rette under fødselsår, man kan kun taste 2012 ind, mangler 2013 :)[/QUOTE]

Jeg har skrevet til webmaster :slight_smile:

Jeg har også tilmeldt lidt katte :slight_smile:

IC DK Minorlynx Hailey aka Missebarnet, NFO w 61, i klasse 5
Ch DK Robdrups Røskva aka Røsse, NFO w 62, i klasse 7 (Bør rykke i klasse 5 i Malmö :kryds:)
DK Toonscats Jumanji aka JumJum, NFO n 23, i klasse 11

Håber coon folket får samlet 50 katte så der kan blive breed bis på sjælland. :slight_smile:
Denne gang springer vi over.

[QUOTE=Catika;1045069]
Men kan I ikke rette under fødselsår, man kan kun taste 2012 ind, mangler 2013 :)[/QUOTE]

Så burde det virke :slight_smile: