Victoria, himlens nye stjerne

12-05-1997 - 24-03-2011

Du mit livs lille lys, mit hjertebarn, mit smertebarn, min tæppetisser, min fortrolige, vennen der aldrig svigtede har nu forladt mig.

Kære Victoria, mit liv bliver så utrolig meget fattigere nu du ikke er her mere. Du bragte så meget lykke og glæde i mit liv. Din kærlighed var altid 100%, en kærlighed som jeg har nydt gennem mange år. Ingen tvivl om at du var mors misser.

Du fik et liv på første klasse, intet var for godt til dig, jeg købte og købte til dig men det eneste du ville var min kærlighed og nærvær. Større kærligheds erklæring kan man vist ikke få.

Jeg var til stede da du blev neutraliseret i stuen på hotellet i Moskva. Bagefter var du en rigtig lille pyllerdukke som kun ville ligge hos din mor. I næsten en uge bar jeg rundt på dig og selv når jeg spiste skulle du være på mit skød - tryghedsnarkoman må være den rette beskrivelse af dig.

Du duttede ikke til at tilbringe tid i pension - du blev hundesyg og det kostede rigtig lang tid med dårlig mave, heldigvis kom du dig til sidst over det.

Du var en ægte globetrotter - who cares where I am as long as my mum is near - var dit motto. Du fløj og kørte bil somom det var den mest naturlige ting i verden. Aldrig et ord til brok hørte vi.

Kom lige til at tænke på starten da du kom til os som 13 uger gammel. Du sagde intet - det gjorde Sophie tilgengæld - hun snakkede altid. Meget længe troede vi faktisk ikke at du havde en stemme, men da Sophie valgte at tage rejsen over regnbuen tog du revance. Du snakkede i et væk og har gjort det siden. Altid skulle du gøre opmærksom på hvad du nu skulle eller også ville du spørge om lov til at gøre noget. Navnet Niwer passede slet ikke til dig til sidst - din stemme var slet ikke til at tage fejl af.

For tre år siden troede vi at vi mistede dig men i sidste ende valgte du alligevel livet da jeg gav dig lov til at give slip på det. Du har siden da været nede og dykke et par gange men er hver gang kommet tilbage igen. Livsviljen var for stærk.

Igår skulle du vaccineres igen men før vi kom så langt gjorde jeg dyrlægen opmærksom på din opførsel de sidste par dage. Din kalden efter mig hele tiden, din pludselige uligevægt - ikke altid men alligevel nok til at jeg så det gjorde at du blev undersøgt grundigt.

Resultatet var at du var dehydreret - ikke fordi du ikke drak, men fordi din krop ikke længer kunne optage det væske du indtog. Du modtog øjeblikkelig væske og skulle have haft mere væske idag også men lille pige, jeg valgte at livskvaliteten ikke var der længer. Det ville være livskvantitet hvis jeg havde hoppet på at du resten af dit liv skulle have væske under huden mindst to gange om ugen hvis ikke mere. Du skulle også have piller der udvidede dine blodbaner i hjernen så din nærvær ville være større, men helt normal vil det ikke blive.

Jeg valgte idag af kærlighed til dig at lade dig sove ind med dyrlægens hjælp - det var en beslutning der gjorde hamrende ondt - men af kærlighed og uselviskhed lod jeg dit velbefindende komme før mit.

Jeg vil altid savne dig - lige nu nok mere end nogensinde - men jeg ved også at med tiden bliver smerten mindre og glæden ved minderne større.

Åhh det gør mig ondt at du har måtte sige farvel til din smukke Victoria :trøste:

Tænder :lys: for Victoria så hun kan finde vejen over regnbuebroen til alle vores venner der venter på hende derover :hjerte:

Gør mig virkelig ondt! Åhhh det er sq aldrig sjovt! :ked:

R.I.P smukke Victoria! :lys:

Åh nej Birthe :trøste:

Jeg tænder et :lys: for en ekstra :engel:

Det gør mig ondt:(

Det gør mig ondt Birthe.

Et:lys:for Victoria.

Det gør mig ondt…:ked::ked:

Hvil i fred smukke Victoria :lys:

:rip: smukke Victoria

Et lys for himlens nye stjerne :lys:

RIP smukke skatte pigen - Du har fået et langt og lykkeligt liv - Nu hygger du dig over på den anden side af regnbuebroen - Hils alle dine kommende venner :hjerte:

:lys:

:kram::kram:

Godt der findes kærlige kattejere som dig, der sætter kattens behov før dit eget og giver slip ’ i mens legen er god’…

Jeg havde engang en klog dyrlæge der sagde ‘‘jo mere smerte ved beslutningen, jo mere korrekt er den’’

Han hentydede til dem der måske havde fået trukket sit dyr så langt ud i lidelser, at beslutningen nærmest kom som en lettelse.

:trøste:

:rip: Victoria.

Det gør mig ondt

Hvil i fred smukke Victoria

Det gør mig ondt Birthe, jeg ved hvor meget hun betød for dig. Det er kun en rigtig katteelsker som kan give slip, når livet ikke er værdigt længere.

Go’ rejse smukke og trofaste missepige.

Trøsteknus

Jeg tørrer lige en tåre,-:ked: og sender dig en tanke med TAK fordi du lod hensynet til din kat veje tungest ! Uuuhh det er så hårdt, så hårdt, desværre oså ens tunge pligt

Knus fra Cats og Conni

:rip: :ked:

Jeg tænder et :lys: for den nye :engel:

They say memories are golden
well maybe that is true.
I never wanted memories,
I only wanted you.

A million times I needed you,
a million times I cried.
If love alone could have saved you
you never would have died.

In life I loved you dearly,
In death I love you still.
In my heart you hold a place
no one could ever fill.

If tears could build a stairway
and heartache make a lane,
I’d walk the path to heaven
and bring you back again.

Our family chain is broken,
and nothing seems the same.
But as God calls us one by one,
the chain will link again.

Ååhhr nej…

Jeg føler virkelig med dig…ved præcis hvordan du har det.!!
Det er bare noget af det sværeste vi skal gøre som katte og hundeejere…
Jeg tager hatten af for dig!!

Jeg vil tænde et lys for smukke Victoria i aften og ønsker hende en god rejse…

Far nu vel, smukke misser :brist:
:trøste:

Det gør mig ondt. :ked:

Det gør mig ondt at høre. :frowning: Alle mine tanker…

:kram:

Hvil i fred, Victoria :rip: - i det grønne græs ved foden af broen, mens du venter.

En smuk fortælling om Victoria, der nu venter ved regnbuebroen :frowning:

Det gør mig ondt, Birthe :trøste: