Victoria, himlens nye stjerne

Det gør mig ondt.

:lys: for Victorias rejse over regnbuebroen.

Trøsteknus - efter så mange år er det jo som at sige farvel til et familiemedlem. Men dejligt at få lov at opleve så mange gode år med en 4-benet ven!
VH
Susanne

Jeg græder med dig Birthe…sidder selv lige nu og græder over en elsket ven som er draget videre.
Masser af varme tanker til dig og
God rejse til smukke Victoria

kære birthe

alle mine tanker går til dig og din familie.
det er hårdt at miste en så kær ven som en kat nu engang er, men med tiden vil du kunne smile og tænke tilbage på alle de pragtfulde stunder i har haft sammen.
du/i har gjort det eneste rigtige ved at lade victoria sove ind, mens hun stadig havde værdighed i livet. sådan en beslutning er meget meget svær at tage og de koster mange tanker og ikke mindst tårer
trøstekram til dig
hvil i fred smukke victoria, nu er du taget afsted på din sidste rejse, globetrotter som du var. der hvor du nu rejser hen er der skønt og dejligt, ingen smerte el noget, alt er bare bare rosenrødt

Det gør mig ondt at du har måttet tage afsked med din smukke pige :frowning:

:lys:

Marianne

:engel:God tur lille Engle-mis

:ked:lidt tanker herfra til dig og alle andre der savner smukke victoria. og til victoria der garanteret leger i kattehimlen med alle de andre katte der er elsket og savnet

Tak for alle de trøstende ord

For f***** hvor er det hårdt :ked:

Min lille mundskænk, min tallerkenvogter, min soulmate, min velkomst kommitte, min hjerteven, gud hvor jeg savner dig :ked:

:lys:

:kram: det gør mig meget ondt Birthe. Ingen ord kan tage smerten fra dig, så jeg vil nøjes med at sige at mine tanker er hos dig.
God rejse smukke Victoria :lys:

Åh, hvor gør det mig ondt… :ked:

Men Birthe, hun havde et langt og lykkeligt liv hos dig. Hun kunne ikke have ønsket det bedre. :hjerte:

Hav en dejlig sidste rejse, lille globetrotter. Hils min Michiko på den anden side - I to rejseglade tortier vil lege godt sammen. Så kan du også lære Mi hvordan man finder sin stemme. :inlove:
:hjerte::lys::hjerte:

B - det gør mig SÅ ondt… jeg ved hvad Victoria betød for dig… :ked:

du får verdens STØRSTE krammer… :kram:

og jeg ved at Victoria er pavestolt over at du valgte som du gjorde!! og glæder sig til du kommer og henter hende ved regnbuebroen!!! :rip:

Sov sødt lille missepige :rip:

Jeg er sikker på det var det rigtige valg, at prioritere kvaliteten fremfor kvantiteten, men hvor er det svært alligevel.

-riprip smukke pige.

Tak igen :slight_smile:

Jeg har lige haft min fornuftige mand på telefonen - han siger at jeg ikke må begræde hendes død da hun har haft et godt og langt liv og at min beslutning om at slutte det var den rette. Istedet skal jeg fejre hendes liv og på hans opfordring har jeg nu lagt en flaske champagne på køl :slight_smile:

Jeg forstår godt hvad han mener, men derfor er savnet nu alligevel stort, jeg ved det bliver bedre, men på en eller anden måde føler jeg mig alligevel som en farisær overfor hende. Til frokost igår serverede jeg en kæmpe portion rejer - hendes absolute favorit spise - lidt ligesom fangen på dødsgangen der får et sidste måltid efter eget ønske :ked:

Nej jeg ved godt at jeg ikke var bødlen - de gav hende måske 2-3 mdr mere med behandling som hun absolut ikke ville bryde sig om. Det overskred både mine og hendes grænser med hensyn til livskvalitet så derfor er jeg også overbevist om at at mit valg var det rette, desuden støttede dyrlægen mig i mit valg. Han gav mig en udvej for at beholde hende lidt længere, men havde stor respekt for at jeg takkede nej.

Lille misser, jeg håber at du nu løber rundt sammen med Sophie og alle de andre misser i missehimlen. Når det engang bliver min tur så mødes vi igen. Indtil da så ved jeg at Helena passer godt på jer alle sammen :slight_smile:

Sov godt Victoria - sikke et langt og smukt liv du har haft… :lys:

:hjerte:

:kram:

Så først tråden nu, men der er så en god forklaring på,
at himlen på en eller anden måde har set smukkere ud
de sidste dage.

:lys:

Mange varme tanker herfra.

Kære Birthe, jeg er ked af det, især på dine vegne …Det er altid hårdt at miste en kær og gammel ven, heldigvis har vi retten til at give vores katte fred når de er syge gamle og lider, du er ikke en bøddel men en kær ven som hjalp din kæreste ven da det stod galt til, det lykkelige i det hele er at Victoria ikke vidste hvad der skete og nu sover hun en dejlig lang søvn, men det er sjælent katte forundt at blive 14 år gamle, og hvilket liv hun har haft hos dig og din mand i de mange år, med massert af kærlighed.