Ja, jeg bliver jo den meget lykkelige ejer af en lille ny killing til august, og i den forbindelse er jeg sådan begyndt at stikke snuden lidt i nogle bøger.
Jeg elsker at lære nye ting, og udvide min viden, og derfor vil jeg rigtig gerne læse lidt med dybdegående om drægtighedsforløbet og killingeforløbet fra fødsel til salg, altså hvilke udviklinger går killingen igennem osv.
Så jeg tænkte om i havde nogle links til steder hvor der er god læsning omkring ovenstående?
hvis din killing er en Racekat, vil jeg foreslå, at du bruger et netværk indenfor din race, - ,og ellers er "Politikens bog om katte, eller / og Pil Refsdrups " Praktisk Katteopdræt ( især den sidste) et godt sted, at starte .
Cats og Conni
Jeg kender udviklingsfaserne… og som den NØRD jeg er har jeg naturligvis lavet direkte observationer på egne kuld og andres - der er mange lighedspunkter aldersmæssigt- Du er velkommen til at skrive dine spørgsmål til mig via www.nemokatoghund.dk eller direkte på [email protected] så skal jeg se om jeg kan svare.
Det er adfærd - hvornår optræder den første gang osv jeg har set efter - og jeg tror der er raceforskelle - det sidste har jeg desværre ikke set nok forskellige racekuld til at kunne sige med sikkerhed, men der er raceforskelle ved hunde, så det er der nok også ved katte…
MVH
Der er jo da i al fald forskel på hvor tidligt de åbner øjnene… Siatalerne er så nysgerrige at der normalt kun gået et par dage 
Jeg har et par kattebøger stående du gerne må låne, blandt andet Politikens 
Hvis du et sted kan finde den gamle Ni Liv - måske på biblioteket - så er den vældig god.
VH
Susanne