Video giver killingekøbere!

Denne video har de seneste dage fået 3 mennesker til, at henvende sig med forespørgsel om killinger, - - og evt. venteliste!

Den er også sød og giver somend et rigtigt billede af den lille kat

http://www.youtube.com/watch?v=jeV2eUksHe4

Cats pg Conni

Det er da også en sød lille film :slight_smile:

Ja, jeg så den faktisk lige i går - og forsøgte at erindre, hvem det nu var, der havde sådan nogle på forum :slight_smile: Det er nogle søde små størrelser :hjerte:

[QUOTE=conninissen;567793]Denne video har de seneste dage fået 3 mennesker til, at henvende sig med forespørgsel om killinger, - - og evt. venteliste!
Den er også sød og giver somend et rigtigt billede af den lille kat […][/QUOTE]

Ja, den giver et rigtigt godt indtryk af en aktiv, nysgerrig og dejlig lille kat.
Kender egentlig ikke Singapura, men blev også mere nysgerrig efter at have set den. :slight_smile:
Serien som helhed kører jo jævnligt på Animal Planet, og selv om kommentaren i nogle afsnit er lidt tynd i det, så er billederne altid skønne.

Noget helt andet, Conny, skal du ikke snart have nogle billeder op på din hjemmeside? Dine katte fortjener at blive set… :cool2:

[QUOTE=FinnFrode;567834]Ja, den giver et rigtigt godt indtryk af en aktiv, nysgerrig og dejlig lille kat.
Kender egentlig ikke Singapura, men blev også mere nysgerrig efter at have set den. :slight_smile:
Serien som helhed kører jo jævnligt på Animal Planet, og selv om kommentaren i nogle afsnit er lidt tynd i det, så er billederne altid skønne.

Noget helt andet, Conny, skal du ikke snart have nogle billeder op på din hjemmeside? Dine katte fortjener at blive set… :cool2:[/QUOTE]

Jo min dårlige samvittighed :thumbdown::thumbdown:!! men som flere andre kæmper jeg med Front Page !!! så jeg er gået lidt død i det:rip:

Cats og Conni

Jeg har også haft flere Cornish Rex-henvendelser, der nævner de her film - så bare om Cornish Rex’en i stedet.

Jeg skal nok lade være at pirke mere til samvittigheden… :wink:

Smaddergodt billede forresten af kattene i sol på sengen. :smiley:

De ser da også alt for dejlige ud :hjerte::hjerte:

Og sikke et dejligt billed, dem vil vi se flere af :inlove:

Så lige den med MCO, der nævner de noget i dur med, at man vil man være sikker på man har en MCO skal man kigge efter M’et i panden :dokdok::dokdok:

Ja, dét kan jeg godt huske! Ifølge den påstand skulle en MCO jo altid være med tabby. Og enhver kat med M’et i panden en Coon. :uha:
Ind imellem er kommentaren desværre sådan noget tyndbenet vrøvl. :stuck_out_tongue: Men billederne er flotte. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;568412]Ja, dét kan jeg godt huske! Ifølge den påstand skulle en MCO jo altid være med tabby. Og enhver kat med M’et i panden en Coon. :uha:
Ind imellem er kommentaren desværre sådan noget tyndbenet vrøvl. :stuck_out_tongue: Men billederne er flotte. :D[/QUOTE]

Nu ved jeg ikke, om det var, hvad de faktisk sagde, eller om det var oversættelsen? For oversættelserne på Animal Planet er i hvert fald til tider noget gedigent vrøvl. En af dem, jeg lige kan huske:

“The dog’s coat was severely matted” bliver til “Hundens pels var meget mat” :dokdok: :rolleyes: :what:

[QUOTE=galath;568440]Nu ved jeg ikke, om det var, hvad de faktisk sagde, eller om det var oversættelsen? For oversættelserne på Animal Planet er i hvert fald til tider noget gedigent vrøvl. En af dem, jeg lige kan huske:

“The dog’s coat was severely matted” bliver til “Hundens pels var meget mat” :dokdok: :rolleyes: :what:[/QUOTE]

Det var hvad de sagde :wink: