Video om tidlig neutralisering

Rigtig god video om emnet :slight_smile:

//youtu.be/SxIcwNsQUJ0

:thumbup: SĂ„ mangler vi bare at der bliver lavet en dansk udgave, som bliver vist i fjernsynet jĂŠvnligt.

Rigtig god og informativ video 
Det bliver Äbenbart mere og mere udbredt at mange dyrlÊger lÊgger snittet pÄ siden af katten, og ikke under maven, er der nogen som ved hvorfor ?

yep :slight_smile: jeg tÊnkte ogsÄ at KV kunne spÞrge om de mÄtte bruge den med danske tekster


eller hvis der er en der har tid til at lave oversÊttelse kan der jo ogsÄ lÊgges undertekster ind pÄ youtube - det kunne man jo spÞrge cats protection om de var interesseret i

Fin idĂ© med en dansk eller undertekstet version, jeg tvivler bare pĂ„ at KV eller DB kan/vil betale for et “reklamespot” pĂ„ 9 minutter.

de kan jo ogsÄ bare lÊgge den pÄ YouTube - det er gratis :slight_smile:

Super video den forklarer tingene rigtig godt. Jeg ville Ăžnske jeg kunne fĂ„ nogle at mine kolleger, der synes tidlig neutralisering er dyreplageri, til at se den. De tror nemlig pĂ„ alle fordommene om at: “En hunkat skal have et kuld”, “En hankat vokser ikke ordentligt/fĂ„r ikke bredt hovede” osv osv.

Min ene dyrlÊge som har praktiseret flere Är i England vil ogsÄ helst lave flankesnittet. Det gÞr man af den begrundelse at tarmene ikke tynger ned pÄ sÄret samt at der er meget mere luftcirkulation omkring sÄret. Det skulle give langt mindre risiko for komplikationer.