Video - Tip tipper en vase

Tip har lært at tippe en vase på signalet Vælt den! - adfærden skal bruges i forbindelse med et dansenummer, som jeg er ved at sætte op med kattene.

Han udfører naturligvis ikke adfærden uden at få signalet fra mig

[ame]- YouTube

Som I kan se er han ikke bange for lyden, for adfærden er indlært vha positiv forstærkning dvs belønninger. Den er fri formet frem også

Tippe Tophat er godt nok DØØØGTIG :rock:
Kan du ikke lære Tara at lægge den død :yah:

Ja han er sød:-) Ham og Eddie er dem, der holder mest af træning. Nanoq vil kun ind imellem, og Fie kun når hun ikke er i løb (naturligvis). Tara har lige lært at dække og at cirkle om min arm og ben. Jeg skal få det filmet - men lige nu er jeg i “fyringstøj” så jeg forsøger at undgå at komme med for meget:-)

Hun har også lært at hoppe fuld fart - og det siger jeg dig - FULD FART - i en papkasse på signalet - TARA! IN DA BOX!

Det er så kassen kører flere meter - og hun elsker det:rock:

Mors lille dreng, hvor er du dygtig:hjerte::hjerte::hjerte:
Jeg er stadig benovet over hvor hurtig Tipperdrengen lærer ting, det er sikkert fordi han har fået noget godt gedemælk, da han var lille:tihi::tihi::tihi:

Giv Tip en kæmpe nussetur og fortæl ham han er meget meget dygtig i alle 4 små film. Pas på han ikke får nykker og bliver en rigtig lille frikadelle:høhø::høhø:
Knus Elin

:hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Hvor er ham dygtig…

Jeg kan gøre det der helt ude træning, Elle :rock::rock:

Men jeg gør det IKKE, for min mor siger ikke døgtig…døøøøøgtiiiig hvis jeg vælter hendes vaser,…

:høhø::høhø::høhø:

Mijauouw og øv fra

:pote:Silkepigen:pote:

Han er skøn :iloveyou: