Viggo og fiona

så er der lige lidt nye billeder af de to smukke

først viggo på udstilling i korsør.

en af de foretrukne hvilestillinger på udstillinger er med hovedet på kanten af buret, at det skulle være behageligt går over min forstand

nu var fiona jo helt alene hjemme for første gang da vi var i korsør, så hun måtte simpelthen forkæles med et stykke legetøj.

det blev der en hel serie flurry-burry billeder ud af, da hun ikke kunne sidde stille i to sekunder :smiley:

og et af de sjældne billeder af fiona - hun er vågen og ligger stille.
det sker kun en gang hver 3. uge :tihi:

jeg kom til at vække dem - de så ellers så søde ud da de sov

bemærk venligst fionas hale i venstre side af billedet. ud af 10 billedr var det det hvor hendes hale var mindst i fokus :tihi:

Dejlige billeder - med hale og det hele. :smiley:

Jeg kan altså godt lide Fiona, så tal pænt om hende, nå!!! :slight_smile:

har du nogensiden boet sammen med en adhd kat i løbetid:venter:

fiona er den sødeste lille kærlige ting, men hun vimser :stuck_out_tongue: hvis jeg skal fra punkt a til punkt b er det blevet nemmere at tage hende op på armen end og lade hende gå på gulvet. al fionafærdsel på gulvet foregår med fare for liv og lemmer (også mit) da der er overhængende fare for at træde på hende.

jeg har aldrig før haft en kat der ikke kunne sidde stille i to minutter ad gangen - ja og så kan orientalerfolket godt komme på banen - fiona ville sagtens kunne køre en orientaler træt :høhø:

Jeps… bor sammen med Brødrene Blå :hyp::rundtosset::panik::rundtosset::hyp:så jeg forstår ikke helt problemet :stuck_out_tongue:

fiona er den sødeste lille kærlige ting, men hun vimser :stuck_out_tongue: hvis jeg skal fra punkt a til punkt b er det blevet nemmere at tage hende op på armen end og lade hende gå på gulvet. al fionafærdsel på gulvet foregår med fare for liv og lemmer (også mit) da der er overhængende fare for at træde på hende.

jeg har aldrig før haft en kat der ikke kunne sidde stille i to minutter ad gangen - ja og så kan orientalerfolket godt komme på banen - fiona ville sagtens kunne køre en orientaler træt :høhø:

Det der er typisk for Ting… man kan godt af og til blive en ganske lille smule træt :smiley:

Som vi snakkede om i Korsør, kommer Viggo slet ikke til sin ret på billeder … han skal opleves :hjerte:
Den yndige ‘‘vimse-tingest’’ kunne jeg også godt tænke mig, at møde live :inlove:

Hvor ser de søde ud :hjerte:

[QUOTE=Skattekat;1157359]Som vi snakkede om i Korsør, kommer Viggo slet ikke til sin ret på billeder … han skal opleves :hjerte:
Den yndige ‘‘vimse-tingest’’ kunne jeg også godt tænke mig, at møde live :inlove:[/QUOTE]

Jeg har så ikke mødt Viggo, men har klappet lidt på Fiona… Og hun er søøøøøøøøøøøøød :wehuu:

[QUOTE=Lykke;1157369]Hvor ser de søde ud :hjerte:

Jeg har så ikke mødt Viggo, men har klappet lidt på Fiona… Og hun er søøøøøøøøøøøøød :wehuu:[/QUOTE]

tak :slight_smile:

du skal nok få chancen for at klappe lidt på viggo engang (du skal bare huske at komme på de rigtige udstillinger - oversat; dem vi kommer på :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;1157359]Som vi snakkede om i Korsør, kommer Viggo slet ikke til sin ret på billeder … han skal opleves :hjerte:
Den yndige ‘‘vimse-tingest’’ kunne jeg også godt tænke mig, at møde live :inlove:[/QUOTE]

engang når dankortet flyder over skal jeg have prøvet hos en professionel fotograf og se om det bare er viggo der er ufotogen eller mig der er en klump med et camera

det lykkedes faktisk for en slovak at få et godt billede på ws, så det er nok mine talenter som fotograf :høhø:

lady fiona holder sig for eftertiden til hendes private gemakker - på den sidste udstilling gjorde hun det helt klart at en rigtig lady ikke blander sig med pøblen, så hun får for eftertiden lov til at blive hjemme.

jeg ville ellers rigtig gerne have udstillet hende, da hendes nuttethed helt klart overskygger hendes meget lange næse :lol:

Viggo har samme problem som Thane op Leo… hans farve…
Mine billeder viser som regel også bare en sort klat fremfor en sort kat D

Hvis Fiona er bare halvt så smuk som Viggo, er hun vidunderlig. :lovelove:

Jeg er helt tosset med Viggo, og at han har næse! :inlove:

[QUOTE=Ann K;1157432]Viggo har samme problem som Thane op Leo… hans farve…
Mine billeder viser som regel også bare en sort klat fremfor en sort kat D[/QUOTE]

det kunne være vi skulle ønske os et kursus i fotografering af sorte katte :smiley:

tror forresten min næste sorte kat skal hedde holger - så kan der da komme lidt sjovt ud af billederne :tihi:

[QUOTE=Ravn;1157465]Hvis Fiona er bare halvt så smuk som Viggo, er hun vidunderlig. :lovelove:

Jeg er helt tosset med Viggo, og at han har næse! :inlove:[/QUOTE]

hun er lige så smuk som viggo - mindst

og så har hun en stor fordel - hun er nuttet :wink:

Åhhh :wehuu:sikke en smuk diva:tihi:

selvfølgelig er hun en lille diva - hun kommer fra en lang linie af hollywoodstjerner :thumbup:

bare se her

//youtu.be/mgZffl-a6WI

hvordan det nu lige er med slægtsskabet er jeg ikke helt sikker på nu, men på en eller anden måde er hun i fanilie med katten der kommer ned af trappen

Det var dog en usandsynlig lækker missekat hende Fiona :slight_smile: dvs…de er langnæsede persere? ikke til at stå for…

[QUOTE=Bodil;1157642]selvfølgelig er hun en lille diva - hun kommer fra en lang linie af hollywoodstjerner :thumbup:

bare se her

//youtu.be/mgZffl-a6WI

hvordan det nu lige er med slægtsskabet er jeg ikke helt sikker på nu, men på en eller anden måde er hun i fanilie med katten der kommer ned af trappen[/QUOTE]

Mon man kunne overbevise kæresten om at fri på den måde :gruble: Nye fede kattemøbler og en klassisk perser - ren win-win :thumbup: :tihi: