Vigtigt! vorbasse lørdag

Nogle af dem som var på udstilling i går, og evt i dag, er der nogle som er kommet forbi en lille plastisk pose hvor der ligger en ds, spil og høre telefoner i, der står Emil Larsen og telefon når i posen.

Emil har lagt den ind i vores transportkasse, men da vi skulle hjem med Kurt var den væk… :frowning:

Har en meget ulykkelig dreng som nu mangler hans spillemaskine… den er mørkeblå, håber en eller anden kan hjælpe ham :frowning: :frowning:

Det var da synd for ham! Jeg ved ikke noget men trækker lige tråden frem så dem der kommer hjem fra udstilling i dag måske ser den!

Har du spurgt JYRAK/sekretariatet? Tine havde mistet sin tørklæde i dag, det fandt jeg selvfølgelig ude hos Lone :slight_smile:

Hm det var da øv :frowning: Bare der ikke er en der har gaflet den :frowning:

Jeg tabte min el-cigaret på et tidspunkt lørdag… den håber jeg osse der er en eller anden der har fundet, for jeg SAVNER den…

Trekkie^^^^
Det har været under sene showet - du sad med den, da jeg lige var nede og kigge, og da var Susanne startet med at stå og snakke oppe på scenen :slight_smile:

Jeg har fået indleveret et cover ( tror jeg det hedder - det er et sort etui til et camera ) søndag morgen i informationen.
Jeg har tager det med til Brædstrup hvis der er nogen der har opdaget at de mangler det

Jeg har Emils pose med spil. Den blev fundet af en udstiller da alle var ved at pakke sammen :slight_smile:

Åh hvor godt.

Lone har altid det man liiige står og mangler :tihi: (her var det Tine’s mistede halstørklæde vi kunne finde hos hende)

Tusind tak til Marianne som fandt Emils ds, det gjorde ham rigtig meget glad :slight_smile:

Og tak til lone som gad at tage det med hjem :slight_smile:

åh hvor er jeg glad for at læse Lones indlæg. pu ha det var så synd for knægten at tingene var væk

MVH
Gitte

Hvor er det godt det er blevet fundet. Så Emil kan få sine spil og Nintendo igen