Vil du have en varm isbjørn?

:wehuu: Se lige den lille fede isbjørneunge jeg går og gemmer herhjemme…nååårh hva :høhø: 12 dage gammel.

:wehuu::wehuu: en af dem ville se fin ud sammen med min fede "kul"bjørn

Hvor er de alså dejlige :wehuu:

nuuuuuuuiiiiiiiiiiii -wehuu

Hvor er de fine :wehuu:

Nårh, hvor er de da bare søde.:wehuu:
Hilsen Lisbeth

sikke da nogen skønne små isbjørne der ligger der og feder den :hjerte:

Sådan nogle hedder MELBOLLER - Jeg elsker for resten melboller :hjerte:

De ser godt nok dejlige ud :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Takker alle :slight_smile:

Her til aften er de endelig begyndt at få lidt øjne på…så nu bliver de snart rigtig mega nuttede :hjerte:

Nåååårh - jeg smeeelter -lovelove

nutte nutte nutte nut:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Aaaaaaiiiii nuttekær nuttekær nuttekær:wehuu:

Sådan et par hvide bamser til et par sorte katte kunne ellers være godt:inlove::inlove:

En dag - når jeg ikke har langhårede katte mere (om forhåbentlig mange år:-)) - så vil jeg have en ny langhåret - det skal være en birma - chokolademasket.

Jeg elsker den race… men pelspleje har næsten skræmt mig væk fra flere med pels… Men se dem lige… altså:-)

Jeg smelter

Det ER jo bjørneunger.

KH

[quote=lenschow;250922]En dag - når jeg ikke har langhårede katte mere (om forhåbentlig mange år:-)) - så vil jeg have en ny langhåret - det skal være en birma - chokolademasket.

Jeg elsker den race… men pelspleje har næsten skræmt mig væk fra flere med pels… Men se dem lige… altså:-)

Jeg smelter

Det ER jo bjørneunger.

KH[/quote]

Jeg har kun én gang måttet få klippet en kat for duller…og det var en meget dameglad fertil hankat som i den grad formåede at få “bolle-hår”. :tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

MIG HA*

:besvimer::besvimer:

Hold kæft hvor en SKØØN killing, Camilla :thumbup:

Glæder mig til at se dem liiiidt større :savle: -love :wehuu:

[quote=DK*DeLaCour;251097]Hold kæft hvor en SKØØN killing, Camilla :thumbup:

Glæder mig til at se dem liiiidt større :savle: -love :wehuu:[/quote]

Her er My Love (pige) en dag tykkere…og nu på vej til at åbne øjnerne…hvis de da kan få plads for fjedtet. :tihi:

[quote=Chicabee;251101]Her er My Love (pige) en dag tykkere…og nu på vej til at åbne øjnerne…hvis de da kan få plads for fjedtet. :tihi:

[/quote]

Hold kæft dét er en FED killing :tihi: -LOL :klapper:

Men heldigvis også super nuttet :ups: Og sikke nogle små ører… Er tilhænger af små ører, selvom jeg ikke er helt tilfreds med mines. De var noget mindre som 12 ugers :mad: Utroligt så lang tid der går før de ser “harmoniske” ud igen :muhaha:

Så kan man da vist ikke få dem mere bamsenuttet:wehuu::wehuu:
Knus Elin