Vil du nu også være her? Det kan du ikke!

Hov var da omvendt med de masker hehe Men kære er de værtfalde

Du er ikke den eneste der bytter rundt på dem :slight_smile:

Men ja, de var ret nuttede som de lå der. Selvom de fyldte lidt rigeligt *L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;933564]Du er ikke den eneste der bytter rundt på dem :slight_smile:

Men ja, de var ret nuttede som de lå der. Selvom de fyldte lidt rigeligt *L[/QUOTE]

Ej pjat med dig, de fylder da sleeeeeet ikke, sådan et par små missemåser kan du da godt komme til for… :lol: :lol:

Jamen jeg var skam parat til at lægge mig i zigzag. Men så gik de jo altså midt i mit forsøg på ikke at forstyrre idyllen L

Jeg er glad for at jeg havde min telefon med i seng (som vækkeur) så jeg også havde et kamera med mig L For de lå der desværre ikke så længe efter min “fotosession”

Det er forresten slet ikke let at fotografere katte i buldermørke kan jeg hise og sige… jeg tog RET mange billeder for at få de her, på mange af dem var det mere min fod eller en halv kat der kom med på billedet L

Oprindeligt postet af TrekkieGrrrl
Jamen jeg var skam parat til at lægge mig i zigzag. Men så gik de jo altså midt i mit forsøg på ikke at forstyrre idyllen L

Ahhh det kender jeg så godt! Har ikke tal på hvor mange gange jeg har forsøgt ikke at forstyrre hendes dejlighed, enten på vej i seng eller ud af sengen & når jeg så har brugt 300 år på at komme forbi hende uden at forstyrre, rejser hun sig op & går :dokdok: Hvis hun absolut skal gå, kunne hun så i det mindste ikke gøre det før jeg brugte 300 år på ikke at forstyrre hende… :smiley: Godt man elsker de små pelsklumper :hjerte:

:tihi: Det lyder bekendt.