Vil du nu også være her? Det kan du ikke!

Det syn der mødte mig da jeg skulle i seng i går (i morges…hrm…)


Altså hvis du tror du også skal være her, så må du ligge i zig-zag!


for vi ligger DEJLIGT…


…og har ikke spor lyst til at flytte os. Kan du ikke sove på sofaen, hva?

(nå… de gik da jeg forsøgte at manøvrere mig på plads L så jeg kunne komme i seng. Det er nyt at Ib ligger der også. Phumba og Ozzy er fast inventar i min seng når jeg kommer for at sove, men Ib plejer ikke at være der :))

Ozzy kom tilbage da jeg var kommet på plads, forresten. Man kan ikke se det på billederne, men ved siden af min hovedpude, i hjørnet, ligger der et tæppe beregnet til kattene :slight_smile: Jeg sover nemlig bedst med sådan en lille spinde-motor ved siden af mig :9

Nuurh, hvor hyggeligt. Sådan burde enhver seng se ud. Der mangler bare en Skaldepande. :wink:
:wehuu::wehuu:

Jamen jeg vil skam gerne ha’ en skaldepande. Sphynx eller Peterbald… for sådan en lille puttefis ville jeg ELSKE at sove med. De andre kan godt nok li’ varme men det er slet ikke koldt nok endnu til at de vil under dynen… og det SAVNER jeg… Basil lå altid under min dyne… og Bøv før ham … jeg vil ha’ en ny “under dynen-kat”, nå! :venter:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;930930]Jamen jeg vil skam gerne ha’ en skaldepande. Sphynx eller Peterbald… for sådan en lille puttefis ville jeg ELSKE at sove med. De andre kan godt nok li’ varme men det er slet ikke koldt nok endnu til at de vil under dynen… og det SAVNER jeg… Basil lå altid under min dyne… og Bøv før ham … jeg vil ha’ en ny “under dynen-kat”, nå! :venter:[/QUOTE]Det minder mig om, at jeg havde Skaldepanden under dynen HELE natten. Åh, jeg vil slet, slet ikke kunne undvære det. Om det bliver en Sphynx eller Peterbald … jeg tror ikke det gør nogen forskel, så længe temperamentet er i orden.

Vil det sige, du jagede kattene væk for selv at kunne komme i seng? :? Hvor egoistisk har man lov at være… :dokdok:

:klapper:

Krammekramme :slight_smile: Lige til at stikke ansigtet ned i.
Jeg har også en ekstra hovedpude til min Siff, som næsten hver nat kommer og ligger som en hat på min mand eller jeg. ’
Vores mes vil KUN ligge i haserne ovenpå dynen, hvilket resulterer i, at hun tager sig nogen flyveturer ud af dynen, når man får hevet lidt for hårdt i den… SPOIIING.

Hvor er du heldig at have så fin en seng at lægge dig i…med de smukke katte. Sødt billede, det hvor de fletter ben :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;930966]Vil det sige, du jagede kattene væk for selv at kunne komme i seng? :? Hvor egoistisk har man lov at være… :dokdok:

:klapper:[/QUOTE]

Nej jeg gjorde ej L jeg forsøgte faktisk forsigtigt at manøvrere ned imellem dem. Men det skal Nervevraget Ozzy ikke nyde noget af så han lettede og tog de andre med. Men han kom altså heldigvis igen :slight_smile:

Derfor har jeg en dobbeltseng til mig selv og 3 katte :tihi: Det er skønt når de gider at sove i ske med en og hygge i sengen :hjerte:

Da jeg købte Baby var det også med håbet om en puttekat under dynen. Han putter også under dynen, men hans favoritsted er at krybe ind under min nakke og agere hovedpude for mig. Den første nat han var her vågnede jeg midt om natte og så katten under mit hoved - og sprang op af sengen - jeg havde jo ligget katten i stykker :yikes: Så jeg flåede ham op for at tjecke om han stadig trak vejret. Nu har jeg heldigvis lært han gør det helt frivilligt og at det er yndlingsstedet at sove :hjerte:

Jeg vil også have en Ib at putte med i sengen :venter:

Eller bare en eller anden kat at putte med :tihi:

Altså, hvor er Ib og Ozzy søde som de ligger der flettet sammen :smelter:

Hvor er de søøøøøøde…:slight_smile:

Og hvor kender man dog den situation…man skal selv ligge krymlet sammen på en smal, smal strimmel seng, mens misserne breeeeder sig…sådan er det også her i huset! ;D

Synes da bare du er heldig, at have sådan en dejlig bunke misser liggende og vente i din seng :hjerte:

Sådan så der også ud her dengang vi havde hunde - de fyldte så bare en hel del mere :høhø: med et gennemsnit på 25 kg. pr hund, 4 stk. plus 2 voksne, hmm - utroligt sengen holdt - især med tanke på, at alle 4 helst lå i min side af sengen :klapper:

Skønne billeder. Jeg er slet ikke misundelig nej jeg er ej. Her finder den slags ikke sted. Sengen bruges af vores mis kun til, at opholde sig helt alene i, i dagtimerne, eller i max. 30 sek. når vi går op og i seng. Så skal hun have sine 2 daglige snaps vand, af et skruelåg fra en vandflaske. Derefter er hun lynhurtigt nede af sengen igen - desværre. At have en lille snorremaskine ved siden af min hovedpude - ville jeg helt klart elske :hjerte:Men måske en dag hun kommer når hun bliver ældre - hvem ved?
Mvh
Yvonne

:tihi: De lå ellers og sov så godt…og så bliver de forstyrret…hvor er det sødt at de sådan holder om hinanden…det er virkelig et kært billede.

:pote:

Skønne putte misser. Vi har også et lille tæppe mellem vores hovedpuder, der ligger Yasmin hver nat, hele natten :slight_smile:

Dejlige sovedyr :slight_smile:

Er der ikke plads til dig, så er din seng tydeligvis ikke stor nok! En seng skal altid kunne rumme alle ens katte & en selv :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hahahaha sandt nok. Jeg må vel bede MANDEN om at sove på sofaen så. sådan at der er plads til mig og misserne :wink:

ej hvor er Ib og Stevie bare søde sammen :hjerte::hjerte:

Jaeh… Selvom det altså er Ib og Ozzy :tihi: