Vildkat.dk nr 2 - vi mangler det

Kære webkyndige, gerne med god tid.
Det uforlignelige katteformidlingssite www.vildkat.dk er igen nede, som det har været mere eller mindre i ca 1 år (?).
Det site har givet mange, mange katte nye hjem, og der er vist mange herinde, som kan takke sitet for at have givet os vores dejlige katte.

Er der ikke nogen, der kunne lave et “tvillinge-site”?
Der er behov for det, ingen tvivl om det.
Og jeg tror ikke, at Dorthe vildkat selv ville have noget imod det, når hun nu har for lidt tid.

Vildkat2.dk, anyone :?

Der er masser af forskellige formidlingssider, så måske det var lettere at gøre en af dem “mere kendt” :slight_smile:

Hmm hvis jeg kigger på vildkat.dk kan jeg se at den sidst er opdateret 16.09.2010 så nede i 1 år eller lignende tror jeg altså ikke at den har været for ved at der har været i årets løb et par annoncer på som ikke var der for 1 år siden og hvor kattene fik nyt hjem ret hurtigt og annoncerne pillet af igen. Så jeg har kun set siden være aktiv :slight_smile:

Jeg har skrevet hende og spurgt, om hun kunne bruge hjælp til siden, men jeg har aldrig fået svar. Jeg har både egen server og hjemmesider og kan alt det tekniske, der behøves.

  • Lene

Den var halv-aktiv i sommers, men siden har det ikke været muligt at oprette nye annoncer. Prøv at trykke på “tilmeld kat”.

Jeg prøvede at lave en annonce der i sommers, hvor jeg fik at vide at den var lukket indtil september…

i kan evt. ikke bruge www.nythjemtildyr.dk ?

Camilla, jeg kender Dorthe lidt, og ved, at hun har:

  • fuldtidsjob
  • 2 små børn
  • et passende stort hus
  • Sibireropdræt
    Dertil kommer de - interesser er et fattigt ord - sager, som hun brænder for.

Når vildkat.dk kun har fungeret on&off i over et år, så er der således gode grunde til det.
Jeg har spurgt hende, om hun kunne lade nogen tage over, men det er noget med, at sitet har så mange programmeringsfinurligheder, at hun føler, at det vil være for meget for andre at sætte sig ind i. Hvad ved jeg, jeg har ingen forstand på websites :slight_smile:

Når jeg foreslår et vildkat2.dk (eller noget i den dur), så er det, fordi vildkat.dk er blevet forholdsvis kendt, de har været i pressen, og der er formidlet tusinder af katte (OK, måske “bare” over 1000, men stadigvæk) via det site.

Men det er da værd at tjekke det andet site ud :slight_smile:

kender sitet og ønsker at den består…men jeg hader at opdatere HP…selv min egen ( flov smiley)…hverken Joy eller Delight er kommet på min egen site endnu…så jeg er ikke den rette…men ønsker bestemt at sitet består…den gør gavn…har haft 2 katte derfra…fie og futte for mange år siden

[quote=MiSi;492065]Camilla, jeg kender Dorthe lidt, og ved, at hun har:

  • fuldtidsjob
  • 2 små børn
  • et passende stort hus
  • Sibireropdræt
    Dertil kommer de - interesser er et fattigt ord - sager, som hun brænder for.

Når vildkat.dk kun har fungeret on&off i over et år, så er der således gode grunde til det.
Jeg har spurgt hende, om hun kunne lade nogen tage over, men det er noget med, at sitet har så mange programmeringsfinurligheder, at hun føler, at det vil være for meget for andre at sætte sig ind i. Hvad ved jeg, jeg har ingen forstand på websites :slight_smile:

Når jeg foreslår et vildkat2.dk (eller noget i den dur), så er det, fordi vildkat.dk er blevet forholdsvis kendt, de har været i pressen, og der er formidlet tusinder af katte (OK, måske “bare” over 1000, men stadigvæk) via det site.

Men det er da værd at tjekke det andet site ud :)[/quote]

Jeg har også i år tilbudt hende min hjælp hvis hun kunne bruge den.
Jeg har fuld ud forståelse for hun har så rigeligt at se til ( jeg mister helt pusten, ved at læse om det )

Men jeg er også en af dem, der har fået kat den vej igennem…og jeg syntes det er et fantastisk sted, som jeg er ked af skal stoppe…for det må man da sige, den er nu!!

Jeg ville også ønske vildkat.dk ville enten genopstå eller gjort påny.
Jeg savner den SÅ meget.
Så sent som idag, da en sød dame ringede…ville jeg ønske jeg kunne have henvist til den.
Jeg har FULD ud forståelse for Dorthes situation…det er slet ikke dèt…det er blot ÆV den ikke er, for den var SÅ fremragende og brugbar

Jeg er i hvert fald frisk på at re-programmere den.
Men gider ikke lave en handelsside på et nyt domæne. Pointen med vildkat.dk er netop, at der er en værdi i, at så mange kender det.

Tak :slight_smile:
Det er derfor, at jeg efterlyser nogen med tid nok og ekspertise nok til at lave et vildkat2 :velkommen:
:kryds: for, at nogen kan :kryds:

Jeg synes bestemt at en så kvalificeret person som Pivnu burde have muligheden for at føre insitutionen vildkat.dk videre.