Hejsa.
Ville du kunne flytte til den anden ende af landet? F.eks. hvis du bor på sjælland, så flytte til sønderjylland eller lign? Langt væk fra familien?
Hejsa.
Ville du kunne flytte til den anden ende af landet? F.eks. hvis du bor på sjælland, så flytte til sønderjylland eller lign? Langt væk fra familien?
Jeps- det har jeg gjort- det meste af min familie bor på Ærø og på Sjælland.
Absolut - har ingen særlig kontakt med min familie, så det ville ikke være noget problem.
-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø
Ja og det har jeg gjort, men fordi man flytter lidt længere væk end nabolaget betyder det jo ikke at man nødvendigvis mister kontakten til familien
Nej det tror jeg ikke jeg ville
Jeg ville have min mor med mig så Gg
Ja, hvis der var en årsag til at flytte. Forstået på den måde, at jeg ikke vil flytte bare for at flytte, men hvis der var et spændende job, en kæreste eller andet, der trak, ville jeg ikke have noget problem med det.
Eller rettere … ville jeg ikke have haft … for jeg tror ikke jeg ville gøre det længere af hensyn til mine børn.
Birthe - Haha, jeg sad og tænkte på dig da jeg oprettede indlægget
Det er fordi vi skal flytte inden for nærmeste fremtid… og jeg tænker lidt at flytte til jylland måske… Men kan jeg mon undvære min familie
Næh, vi havde faktisk mere kontakt med familien i de 5 mdr., hvor vi var i Australien.
Nej det ville jeg ikke, de er en uundværlig støtte i perioder hvor mit sidn spiller mig et puds, både får mig, gemalen og børnene her.
Men kunne slet ikke forestille mig og bo andre steder end lige her i området, har prøvet det mens jeg ventede mine drenge, vi flyttede nord for fjorden i 2 år, til byen hvor jeg var født og boede til 6 kl. men nej følte ikke det var mit hjem
MVH
Gitte
Altså grunden til at vi evt. sku flytte lidt længere væk er pga arbejde. Derer intet arbejde hernede pt.
Så det ville være sådan at vi flyttede længere op i et par år, kom lidt på fode og så evt. flyttede tilbage igen.
Jeg ville springe ud i det
Din mor har jo bil, og der er ingen børn som i river op ved roden endnu, så hvis det er det der skal til at få jer på fode, så spring da ud i det
Natascha, ha ha tænkte det nok
Som nutiden er med både internet, email og webcam vil jeg absolut ikke have nogen bekymring med at flytte igen.
Da jeg i sin tid flyttede ud af DK var det pga min mand og hans job. Det var selvfølgelig en svær beslutning, men det var noget vi var enige om.
Det er så også en beslutning vi aldrig har fortrudt
Ja, det meste af min familie bor på fyn og jeg i kbh.
Jeg ville tage oftere til fyn, hvis broen var gratis, for køreturen er ikke så lang.
Nej det ville jeg nok ikke (man skal dog aldrig sige aldrig). Jeg har boet en årrække væk fra min familie, da jeg boede i USA, og jeg ved hvor meget min familie betyder for mig og hvor meget det betyder når de ikke lige er i nærheden.
Kort og godt Jep…
Som de andre skriver kan du jo kommunikerer via mail eller telefon
Ja det ville jeg sagtens kunne. Jeg er flyttet til Odense pga. uddannelse -godt nok kun 130-140km til familien, men det tager da noget tid at komme hen til dem
Jeg ville nu heller ikke have et problem med at bo længere væk, min største drøm er f.eks. at bosætte mig i USA (hvor jeg jo også har boet)…men så må jeg nok finde mig en anden kæreste for min kæreste er sønderjyde med stort S og vi kommer “formentlig” til at slå os ned i Kolding, da det er vores kompromis Jeg gider faktisk ikke at bo i samme by som min og hans familie, jeg har det fint med min familie, men Aabenraa er simpelthen bare for kedelig og især nu hvor de river de få sjove steder ned for at bygge lejligheder
Nikolaj vil så gerne bo i Sønderborg, men det er for langt væk fra alting efter min mening og ikke meget bedre end Aabenraa. Jeg er rigtig glad for Odense, når nu det skal være Danmark, men i et forhold må begge jo give sig og derfor regner vi med at flytte til Kolding.
Jeg kan ikke se mig selv bosætte mig på sjælland, det har ikke så meget med afstanden at gøre, men øen siger mig ikke rigtig noget - undskylder på forhånd overfor de der kan blive fornærmede
Jeg synes i øvrigt det er en rigtig god ide at I flytter, når nu jobsituationen er som den er der hvor I bor nu
jeg har boet i KBH i mange år - mens mine forældre bor i Dronningmølle … PP og jeg har planer om at blive naboer til dem om et par år så har gjort det og glæder mig til at gøre det omvendte !!!
I og med at jeg bor i København og resten af min familie i Jylland, Norge, Hong Kong, San Fransisco og den slags steder, så ville en flytning faktisk nok bringe mig tættere på de fleste
Jeg har det dog ligesom Hanne - blot med omvendt fortegn… Jeg kan bare ikke se mig selv ude på den jydske hede!!! Stedet er fint til ferie - men jeg er nok mere københavner end jeg egentlig selv er klar over når det kommer til stykkt
Jeg har næsten hele min familie fast placeret i den jydske muld og det passer mig også fint at blive her.
Jeg tror ikke jeg ville kunne på på Sjælland, jeg ved egentlig ikke hvorfor men øen siger mig ikke det helt vilde. Det skulle da hun være for at det var nemmere at flyve fra når vi skal på ferie!
På et tidspunkt vil jeg gerne flytte langt væk fra DK og lave noget udviklings/hjælpe arbejde, men jeg ved ikke hvor det skulle være endnu. Og jeg ville helt sikkert tilbage til gode gamle Jylland igen!!
Min mor samt resten af den side af familien bor i Horsens (østjylland) og jeg bor i Skive (vest midtjylland)…
Der er vel små 200km mellem os…