Så han er kommet ind for at putte hos Molly
Hvor er de søde sammen.
Jamen, Molly gider godt være ude i sneen … men hun ofrer sig måske for Vimmers skyld ?
Nej, hun er træt efter en lang travetur
Dejligt med sådan en putteven
Hvor er de søde
Suk hvor er de altid bare så søde sammen
Lise-Lise… det skinner så tydeligt igennem på dine billeder og tekster, at du rent faktisk ikke bryder dig særligt om de to kræ… så jeg tilbyder hermed at afhente dem snarest.
Lise-Lise… det skinner så tydeligt igennem på dine billeder og tekster, at du rent faktisk ikke bryder dig særligt om de to kræ… så jeg tilbyder hermed at afhente dem snarest.
[/quote]
Naaah, jeg må nok hellere beholde dem… de føler sig jo hjemme her
Men jeg skal da tænke nærmere over det, hvis Vimmer igen i morgen skal holde mig vågen fra kl. 04 -høhø
[quote=Lise;126777]Naaah, jeg må nok hellere beholde dem… de føler sig jo hjemme her
Men jeg skal da tænke nærmere over det, hvis Vimmer igen i morgen skal holde mig vågen fra kl. 04 -høhø[/quote]
-LOL-LOL
Som sædvanlig et rigtigt hyggeligt billede af idyl
De er bare dejlige de to
Vimmer er bare den dejligste missekat, særlig når han putter sammen med sin hundeven Molly.
Det med ikke at kunne lide sne, har han til fælles med Xena. Hun synes godt nok det er noget dumt vådt noget, at traske rundt i:D:D
Knus Elin
Vimmer ved da lige præcis, hvor det er godt og lunt. De forstår at hygge sig de to dejligheder
Jamen altså… De to små hyggedyr, de er jo bare alt for søde sammen!