Vind en kattetung ekstra konkurrence

Ifølge aftale med @galath :smil:
Jeg hjalp rema i går købte madspild katte tunger 2 æsker den 1 pakke sætter jeg på højkant, her med en konkurrence, da min popo er rimeligt fyldt ud i forvejen, og gaden er også rigeligt stor nok :upside_down_face: :speak_no_evil: :see_no_evil: :hear_no_evil:

Du kan tilmelde et billede inden lørdag den 26-6 ved at lægge det ind i denne tråd.

Lørdag - søndag 26 og 27 - 6 - 2021 stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før Lørdag 26-6 2021

Mandag 28-6- 2021 afsløres vinderen (den med de fleste likes), ved stemmelighed trækkes der lod ( håber der er ok med jer) og I løbet af en uge sender jeg kattetunger (er ikke i staden hvert uge)
Du må deltage med ét billede og det må gerne være et tidligere vist billede.

Så håber i vil hjælpe mig med og finde en vinder :smil:


Udløbsdatoen er den 31-7 2021

Emmet til billed er kattetung i fri fortolkning

Mangen hilsner beimis og ejer

9 Synes om

Det kræver godt nok ikke megen fortolkning, men tungen er der da i hvert fald… :sunglasses:

11 Synes om

Angel siger: Der står TUNG, ikke tunge, så den bold løber vi lige med :slem: Dvs Angel løber godt nok ikke ret langt i øjeblikket - der er ca. 17 dage endnu til forventet fødsel :yikes: . Det må vist være KATTETUNG :hoho:

4 Synes om

Det er om at holde tungen lige i munden, når kurven er fuld af store killinger :tihi:

6 Synes om

Nogen sover TUNGT :sover:

4 Synes om

Spotty :crazy_face:

8 Synes om

Ben er også med på legen

4 Synes om

Mille ynder at række tunge, så det er et ganske normalt syn :tihi:

9 Synes om


Nala får en ordentlig omgang katte tunge vasker af Zebs. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

13 Synes om

Så er kun 123 timer og 20 minutter hvis du skal have billed med i konkurrencen :wink:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Lig stille, Asani, så jeg kan ordne din midterskilning :stuck_out_tongue:

9 Synes om

Så må i meget gerne hjælpe mig med og kåre en vindere, så vil du ikke nok like dem du syndes om, :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Tillykke til @CarinaTingberg med billedet af Nala og Zebs :flag: i blev vinder, vil du sende mig, din adresse. Så sender jeg i løbet af en uge en lille hilsen til dig.
Tak til alle der delt tog. dejlige katte billeder alle sammen :smil:, tak til alle det like og hjalp mig med og kåre en vinder :smil:
Tak

Med venlig hilsen beimis ejer

12 Synes om

Åhh mange mange tak fra begge missere :heart_eyes::heart_eyes:

Sender straks en besked :heart:

9 Synes om

Så er der endelig kattetunger på vej til @CarinaTingberg . Håber snart brevduer lander hos dig.
Jeg løb ind i personlig udfordringer i sidste uge og skrev direkte til @CarinaTingberg og fik lov at vente til denne uge, tak for det.

Med venlig hilsen beimis ejer

9 Synes om

Jeg bekræfter at jeg har snakket med Beimis og var selvfølgelig forstående overfor hende :heart:

Vi ser frem til at kunne hygge :smiley_cat::smiley_cat:

14 Synes om

Så kom jeg endelig op forbi vores postkasse, det er en af ulemperne ved at bo på landet :rofl:

Den står så langt væk, at jeg har tildens til at glemme at tømme den :see_no_evil::see_no_evil:

Men da jeg kom derop i dag, lå der en fin gave fra @Beimis :heart::heart:

11 Synes om