Vind gavekort på 1500 kroner og gratis katte tv

Hejsa
har fået lov at lægge dette ind :slight_smile: Det er helt gratis at deltage

:pote::pote:

Hvis linket ikke virker, så er det også lige her

[QUOTE=lenschow;1219383]Hvis linket ikke virker, så er det også lige her

Hmm - efter at have udfyldt konkurrencen, bliver man efterfølgende bedt om at logge ind, så jeg ved ikke lige, om jeg er registreret som deltager... :?

må indrømme der efterhånden går lang tid imellem jeg deltager i en konkurrence på FB - for jeg finder de fleste er noget fusk

Har fået mail-bekræftelse på, at min deltagelse er registreret - så det virker også for os fb-nægtere. :ok:

Ja man skal ikke være medlem af FB for at deltage - det foregår via ens email.

Der er naturligvis intet “fusk” ved det

Helt konkret sker der det, at man får en række muligheder gratis og uden binding.
Man tilmelder sig nyhedsbrevet, som man altid kan afmelde igen.
Så deltager man i konkurrencen, hvor vi trækker lod om præmierne. Vinderne får direkte besked
Alle, der deltager får en mail med tilbud om en måneds gratis medlemskab af Tv Kat eller Tv hund efter eget valg. Vil man have det skal man sende sit ønskede bruger navn osv som der står i mailen man modtager når man deltager i konkurrencen. Ønsker man ikke noget ekstra gratis, så lader man bare være med at sende - men der sker nu intet ved at tage imod noget gratis fra TV KAT. Det er kun en service til folk - vores mål er at få så mange med som muligt, så vi kan samle så meget viden på tværs som muligt. Der er intet fordækt i det, og alle indtægter går til at betale for produktionen af sæsonerne, som et tv selskab står bag. Så det er såmænd det eneste :slight_smile: Nogle fede tilbud om gratis medlemskab og mulighed for at vinde penge til shoppen. Og det er helt frivilligt om man ønsker at være med - konkurrencen løber til sidst i måneden

Man får i øvrigt 30 dages gratis medlemsskab af Tv Kat (og sikkert også hund, det så jeg ikke lige, haha) ved at deltage i konkurrencen? Det gjorde jeg i hvert fald :slight_smile:

Ja man får et medlemskab gratis for en måned når man deltager - dog skal man følge vejledningen i den mail man modtager og sende ens ønske om brugernavn så vi kan oprette folk. Vi opretter kun dem der sender os det, for ellers kan vi ikke oprette gratis jo. Går man selv ind så koster det jo lidt, men lige nu er det gratis hvis man gør som mailen foreskriver - og det er der heller intet “fusk” i - det er bare fordi at uden et ønsket brugernavn kan vi ikke oprette folk - så det er rent praktisk

Sidste chance - slutter i morgen :slight_smile:

hvor lang tids opsigelse er der efter den måned? Skal vi selv ind og framelde eller får vi 1 måned og skal så SELV forlænge den. bare inden man har forpligtet sig til endnu en periode ?

Send lige en mail på [email protected] så kan Marianne, der sidder med den del svare - der er mig bekendt ingen binding hos os på medlemskaberne dvs man skal selv forny og får en mail om det, men tjek det da lige med hende, der er proffen :slight_smile:

Den kører lige den 1. jan med - for nemheds skyld, da vi ellers skulle trække vinderen her kl 12 og det er et lidt dumt tidspunkt :smiley: