Vinduessikring 3 sal

Hej :slight_smile:
Er der nogen der kan anbefalede noget sikring til vinduer bor på 3 sal. Og tænker at noget sikring til vinduerne kan være nødvendigt.
Er der nogen der har en nem løsning de kan del ud af ?
Hilsen Julies

Hej, jeg har købt nogle hvide sikringer i Silvan til ca 60 kr stk, du kan osse få dem i metal til omkring 100 kr stk. de skal bores eller skrues ind i karmen, så kan du åbne vinduerne i forskellige hakker som er for smalle til at kattene kan kan komme ud. De kan stadig dufte og se ud på gaden når sikringerne er sat i yderste hak. :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Dem her du tænker på, ikk? Dem har jeg også. :slight_smile:

JASA Sikringsbeslag Hvid

Dem har vi også og har været tilfredse gennem mange år. Hvis man har en lille killing, kan man vikle gummibånd om den, så den ikke kan åbne helt så meget.
Der findes en version, der er ekstra sikret mod at blive dirket op udefra, men på 3. sal er den måske ikke så aktuel… :wink:

Tak for svar.
Ja det kunne være en mulighed
Med sådan en krog, skal den side højt så katten ik kan åbne den?
Har også set sådan noget net, men koster vist bare en bondegård, hvis det skal laves pænt.
Der kan blive varmt i min lejlighed til sommer så der skal jeg kunne lufte godt ud så den ikke går til. Ellers må det være ventilationer.

Nej, den er totalt pilsikker og kan sættes i en hvilken som helst højde. :slight_smile:


Ivanhoe, 14.10.2007

3 Synes om

Jeg vil lige nævne, at vores ene kat, som trods alt er på 4,2 kg, kan mase sig ud med den sikring :see_no_evil: Vi har derfor i stedet net for vinduerne. Den dyre løsning et sted og ellers hjemmelavet.

Jeg har den sikring derhjemme og mine slanke orientalere kan ikke klemme sig igennem

Tak for svar. Jeg går efter en blanding tror jeg, nogen af vinduerne skal jo kunne åbnes helt op så der kan komme gennemtræk. :slight_smile:

1 Synes om

Flere af vores européer 3-4 kgs har også formået at mase sig ud gennem yderste hasp på dem der :slight_smile: Samme hasp på vores gamle vinduer kunne de dog ikke med, så vinduets form betyder også noget :smil: