Vinger efterlyses

:inlove::inlove::inlove:

Hvor ærgerligt, at jeg først ser denne tråd i dag.

Jeg er fra fødslen udstyret med de dejligste vinger - og dem ville jeg godt have taget af og sendt til din datter

:englevinger::englevinger::englevinger::englevinger:

Hvor ærgerligt, at jeg først ser denne tråd i dag.

Jeg er fra fødslen udstyret med de dejligste vinger - og dem ville jeg godt have taget af og sendt til din datter

:englevinger::englevinger::englevinger::englevinger:[/QUOTE]

Dem har jeg ikke set, måske fordi mit blik er blevet tiltrukket af hornene og halen :cool::cool:

:engel2::engel2::engel2::engel2:

Når jeg er i det offentlige rum, klæber jeg dem fast til kroppen - hader misundelse…

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Altså skøre Quinder :klapper:

Er I klar over hvor svært det er at finde renseribøjler?! Men endelig fandt vi nogle og vi får dem endda leveret i morgen :juhu:

Jeg tror godt laminat kan holde til snore. Det er normalt noget ret tykt/stærkt plast, og det ligger jo dobbelt. Og man kan også sy i det (med en symaskine) så man kunne sy det på nogle bånd der så kunne sidde rundt om skuldrene.
Ih jeg kan fuldkommen se det for mig L Jeg aner ikke om det ville fungere men jeg kan fuldkommen se dem jeg har i tankerne L Hmm med lidt hologram-glitter imellem lamineringslagene… ih de er fine L

Men nu har du jo fået bøjler så jeg går ud fra du bruger nylonstrømpemetoden? :slight_smile: Hvis I ikke har fundet grønne nylonstrømper endnu så kunne du overveje nogle næsten gennemsigtige med silk look og så lægge grønt cellofan indeni i stedet for husholdningsfilmen? Så var de stadig grønlige…

Ja vi valgte bøjlerne, for det bliver til en billig pris, og så er det nemmere at gå til, tror jeg. Vi fandt de helt rigtige strømper i en grågrønlig farve, som min datter mener er perfekt. Hun vil så sy ribberne med tyndt garn i en lidt skrappere grøn farve. Vi putter husholdningsfilm indeni for at få dem til at glinse lidt. Tror det bliver rigtig fint. Skal nok smide et billede eller to ind, når vingerne er færdige.

Så blev de færdige, vingerne. Eller næsten tæt på. Jeg mangler lige at sy en lille flap på, så man ikke kan se hvor vingerne er sat fast. Det gør jeg i aften, mens vi skal se film. Maja er godt tilfreds med resultatet, selvom de langt fra er perfekte. Hun opgav at sy ribber på, fordi strømperne i sig selv gør at det ser ud som om der er ribber. Husholdningsfilmen giver en rigtig god effekt, så tak for den idé.
Selvom de ikke er helt perfekte, kan de sagtens bruges til vi får tid og penge til nogle rigtigt fede nogen. Mange tak for hjælpen og de gode ideer :thumbup:

De er blevet rigtig gode! Tak fordi du viste resultatet :smiley: