Vinterbilleder

Her er nogle billeder fra i går og i dag.

Dejlige billeder af dejlige dyr :hjerte:- sikken en masse sne… og som de nyder det i sneen :wehuu:

det her billede :love: :love: :love:

tak for du delte dine dejlige vinterbilleder med os :love:

:wehu::wehu::wehu:

Dejlige billeder - sikke de nyder sneen - bare det var mig, her er der ingen sne…æv.

:S

Hvad er da det for en skøn mis med lyserød næse - hoooold da fast, hvor er hun dejlig.

:wehuu:

Rigtige skønne vinterbilleder med en dejlig misser og en dejlig hund. :wehuu:

Hvad er det for en hund?

Missen med lyserød næse er Signe. Hun var bestemt ikke begejstret for sneen.

Hundene er Rottweilere og gode som dagen er lang :hjerte:

Der er dine dejlige vuffer jo, uh de er skønne.
Smukke billeder af en masse sne, vores er desværre væk.

Therese: Jeg tror det er Signe du kan se på biledet.
Knus Elin

Dejlige billeder - sikke de nyder sneen - bare det var mig, her er der ingen sne…æv.

:S

Hvad er da det for en skøn mis med lyserød næse - hoooold da fast, hvor er hun dejlig.

:wehuu:[/quote] Missen med lyserød næse er Signe. :hjerte:

[quote=birtheras;124809]Rigtige skønne vinterbilleder med en dejlig misser og en dejlig hund. :wehuu:

Hvad er det for en hund?[/quote] Det er en Rottweiler. Faktisk er der 2 hunde -høhø

[quote=Misurama;124790]det her billede :love: :love: :love:

tak for du delte dine dejlige vinterbilleder med os :love:[/quote] Ja, han er en rigtig dejlig bamsehund, god og rar som dagen er lang. Ja det er begge hundene.

Skønne billder af dine smukke dyr :thumbup:

Det her billede er så sødt med det blik og den lyserøde snude :hjerte::hjerte::hjerte:

Jo Mie Signe er rigtig sød, hun brød sig bare slet ikke om sne, hun ville ind med det samme igen :tihi::tihi::tihi:

Elin: jeg ved jo du har en svaghed for netop denne hunderace :slight_smile: Jeg kan lige love dig, de begge fik brændt krudt af, her i dag, da vi gik en lang tur på heden med dem. Det er noget de virkelig nyder i fulde drag :wehuu:

Nej hvor ser dine hunde glade og dejlige ud!! Din mis er også rigtig fin. :slight_smile:

Skønne billeder af dine dejlige hunde + Signe.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Signe og jeg har samme mening om sne, kan jeg forstå.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Sikke dejlige hunde du har :wehuu:… Og en skøn mis med den sødeste lille lyserøde næse :inlove:

Dejlige billederne og hundene går da også bare helt agurk :wehuu::wehuu:
Nej ikke alle miser gider det kolde om tæerne, men hun er da så sød hende Signe. :wehuu:

Dejlige billeder og SNE :thumbup:
Dejlige dyr du har, men missen er da utrolig smuk :wehuu::wehuu:

Ja ja Pia, her er der sne, i nattens løb er der vist kommet yderligere 5 cm og det sneer endnu. Så lige nu er jeg rigtig glad for, kun at have 500 meter på arbejde-høhø

Men omvendt kan jeg så bruge den halve nat på, at ligge søvnløs af bekymring for min mand, som kører lastbil aften/nat. :S

[quote=Marianne K;125411]Ja ja Pia, her er der sne, i nattens løb er der vist kommet yderligere 5 cm og det sneer endnu. Så lige nu er jeg rigtig glad for, kun at have 500 meter på arbejde-høhø

Men omvendt kan jeg så bruge den halve nat på, at ligge søvnløs af bekymring for min mand, som kører lastbil aften/nat. :S[/quote]

Det er da heller ikke rart at have sin mand/kæreste eller andre man er glade for vejene når der er sne, men mange steder er de ret hurtigt ude med plov og salt.

Her har det sneet i nat og det sner stadig, men ind til vidre er der kun kommet 1½ -2 cm.

Figaro er en hund, han elsker sne, han skøjter rundt i det og ter sig tozzet :smiley:

ORV mand sne, det har vi ikke set endnu her i Nordsjælland…der kom det og smeltede igen…Skønne billeder.:ok:

Herlige billeder af mis og hund i sneen, tak for kigget.