Her er nogle billeder fra i går og i dag.
Dejlige billeder af dejlige dyr - sikken en masse sne… og som de nyder det i sneen
det her billede
tak for du delte dine dejlige vinterbilleder med os
Dejlige billeder - sikke de nyder sneen - bare det var mig, her er der ingen sne…æv.
:S
Hvad er da det for en skøn mis med lyserød næse - hoooold da fast, hvor er hun dejlig.
Rigtige skønne vinterbilleder med en dejlig misser og en dejlig hund.
Hvad er det for en hund?
Missen med lyserød næse er Signe. Hun var bestemt ikke begejstret for sneen.
Hundene er Rottweilere og gode som dagen er lang
Der er dine dejlige vuffer jo, uh de er skønne.
Smukke billeder af en masse sne, vores er desværre væk.
Therese: Jeg tror det er Signe du kan se på biledet.
Knus Elin
Dejlige billeder - sikke de nyder sneen - bare det var mig, her er der ingen sne…æv.
:S
Hvad er da det for en skøn mis med lyserød næse - hoooold da fast, hvor er hun dejlig.
[/quote] Missen med lyserød næse er Signe.
[quote=birtheras;124809]Rigtige skønne vinterbilleder med en dejlig misser og en dejlig hund.
Hvad er det for en hund?[/quote] Det er en Rottweiler. Faktisk er der 2 hunde -høhø
[quote=Misurama;124790]det her billede
tak for du delte dine dejlige vinterbilleder med os [/quote] Ja, han er en rigtig dejlig bamsehund, god og rar som dagen er lang. Ja det er begge hundene.
Skønne billder af dine smukke dyr
Det her billede er så sødt med det blik og den lyserøde snude
Jo Mie Signe er rigtig sød, hun brød sig bare slet ikke om sne, hun ville ind med det samme igen
Elin: jeg ved jo du har en svaghed for netop denne hunderace Jeg kan lige love dig, de begge fik brændt krudt af, her i dag, da vi gik en lang tur på heden med dem. Det er noget de virkelig nyder i fulde drag
Nej hvor ser dine hunde glade og dejlige ud!! Din mis er også rigtig fin.
Skønne billeder af dine dejlige hunde + Signe.
Signe og jeg har samme mening om sne, kan jeg forstå.
Sikke dejlige hunde du har … Og en skøn mis med den sødeste lille lyserøde næse
Dejlige billederne og hundene går da også bare helt agurk
Nej ikke alle miser gider det kolde om tæerne, men hun er da så sød hende Signe.
Dejlige billeder og SNE
Dejlige dyr du har, men missen er da utrolig smuk
Ja ja Pia, her er der sne, i nattens løb er der vist kommet yderligere 5 cm og det sneer endnu. Så lige nu er jeg rigtig glad for, kun at have 500 meter på arbejde-høhø
Men omvendt kan jeg så bruge den halve nat på, at ligge søvnløs af bekymring for min mand, som kører lastbil aften/nat. :S
[quote=Marianne K;125411]Ja ja Pia, her er der sne, i nattens løb er der vist kommet yderligere 5 cm og det sneer endnu. Så lige nu er jeg rigtig glad for, kun at have 500 meter på arbejde-høhø
Men omvendt kan jeg så bruge den halve nat på, at ligge søvnløs af bekymring for min mand, som kører lastbil aften/nat. :S[/quote]
Det er da heller ikke rart at have sin mand/kæreste eller andre man er glade for vejene når der er sne, men mange steder er de ret hurtigt ude med plov og salt.
Her har det sneet i nat og det sner stadig, men ind til vidre er der kun kommet 1½ -2 cm.
Figaro er en hund, han elsker sne, han skøjter rundt i det og ter sig tozzet
ORV mand sne, det har vi ikke set endnu her i Nordsjælland…der kom det og smeltede igen…Skønne billeder.
Herlige billeder af mis og hund i sneen, tak for kigget.