så skynd jer at hjælpe mig med at finde et rigtig godt tilnavn.
Om sig selv skriver hun:
Hvilken race eller racer har du?
Hellig Birma, Huskat
Hvor mange katte har du?
3
Er du opdrætter?
Nej
[B]Hvad hedder dit stamnavn?
Når jeg ikke er kattegal:[/B]
Er jeg laboratorie-rotte a.k.a videnskabsnørd a.k.a forsker, og jeg elsker det! Bruger dog også noget tid sammen med Frederik (den ene af mine birmaer) og nu også Honey i haven. Frederik synes det er så hyggeligt at deltage i havearbejdet. Det har vi dog delte meninger om en gang imellem, det er i hvert fald ikke altid en hjælp Honey er indtil videre bare en terrorist der laver ballade, i haven, i huset… alle steder. Er indenfor det sidste 3/4’s år også begyndt at interessere mig en del for klikkertræning og hvordan man kan bruge denne til at ændre kattes adfærd… nåja, og kattes adfærd er også et sindsygt spændende emne.
Her bor jeg!
Vestsjælland
Interesser
Mange ting og katte er for nylig føjet til listen, og efterhånden også mange aspekter af katte - især deres adfærd og brug af klikkertræning til ændring af kedelig adfærd. Men derudover interesserer jeg mig en del for forskning relateret til menneskets sygdomme og generel sundhed, læsning, min have og etablering af samme (overtog sidste år en have med karakter af skov, da den havde været forsømt i laaaaang tid. Jeg forsøger at overbevise mig selv om at løbetræning også er en af mine interesser, men det går knap så godt ;). Boglæsning er en yndet beskæftigelse når mit hoved ellers gider at deltage
Beskæftigelse
Sygemeldt og arbejdsløs pt… øvøv
Men har ellers været beskæftiget indenfor forskning omhandlende drugdiscovery og hjernens styring af appetitten og senest indenfor endothelcelleforskning (sagde jo jeg var en nørd, hehe )