Virus på balancenerven

Hvis det er din fornemmelse, så ville jeg løbe væk fra det køb omgående. Det er muligt det ikke har noget på sig, men mavefornemmelser er nu altid gode, både som sælger OG som køber!

Jeg er helt enig! Find en kat et andet sted :slight_smile:

Det lyder bestemt ikke betryggende. Hvis du skal overtage en killing, skal ejeren naturligvis svare på alle de relevante spørgsmål, du overhovedet kan finde på at stille. Og burde samtidig være glad for, at du stiller dem. Det viser jo bare, at du er interesseret i at vide alt om den killing, du eventuelt skal overtage. Det lyder slet ikke godt, at hun ikke vil svare på spørgsmål om en syg killing.

Jeg ville trække mig helt ud af den handel, det er dælme vigtigt at få svar på spørgsmål man har til en kommende kat man ved er syg i øjeblikket for som kommende ejer er det vigtigt at vide helt konkret hvad katten fejler og forløbet af sygdommen for hvis det opstår igen når man selv har katten så skal ens egen dyrlæge dælme vide hvad katten har fejlet samt hvad behandling der har været i gang.

Det sidste har du måske nok desværre ret i…
Der findes stadig mange derude, som vil betale rigtig mange penge for en blandingskat - der i følge forbrugerstyrelsen er at ligne med en huskat og derfor bør koste omring 800 kr, hvis ikke den da kommer med “fuld pakke”…

Synd at det ikke gik med killingen…
Er det Maine Coon du er interesseret i, så findes der en del opdrættere herinde…
Og er det ægte huskatte du vil have, så er der også mennesker her som kan hjælpe dig med at finde sådan en :slight_smile: