Jeg er ved at overbevise min mor om at hun skal give mig prof billeder af Mini i julegave, men hun synes det er dyrt og der skal derfor en del overtalelse til.
Så vil i ikke være søde at vise alle jeres felicious billeder så jeg kan få overtalt min mor og få det kæmpe billede af Mini jeg drømmer om:ups:
Det behøver jo ikke være en som Susanne (Felicious), du kan f.eks. gå ind på et fotoforum og finde en “amatør” - amatør betyder ikke nødvendigvis at man er dårlig, men blot at man ikke lever af at fotografere og det vil ofte være billigere.
Dem jeg har fundet indtil videre har ikke været ligeså gode til at tage billeder som Susanne er, og jeg synes bestemt de billeder er pengene værd. Så må det jo være en julegave til mig selv.
Jeg vil også gerne være med til at spamme, for Susanne er altså bare knalddygtig. Hun skød nogle fotos af en totalt ugidelig Bugatti (de 6 første) i Roskilde og en endnu mere ugidelig Mercedes (de 4 sidste) i Gram
Vi har også fået fotograferet en kat hos Susanne og er yderst tilfreds.
Jeg glæder mig til at løbe på hende igen på en udstilling… så har jeg helt sikkert et par stykker mere der skal fotograferes…
Så her kommer Celina…
Den her neden under har vi også fået lavet hos susanne på maleri lærred og det er super flot!
Og jeg har en aftale med Susanne om at få fotograferet vovserne… vi skal bare lige finde en udstilling i Københavnsområdet og så have tilladelse af den arrangerende klub - så kommer vufferne med på arbejde og bliver fotograferet fredag aften efter at vi har stillet vores stande op
Glæder mig meget til at se, hvad hun kan gøre med en helt anden art… Susanne glæder sig til at fotografere dyr, som bliver siddende!
Jeg var lige inde på hendes hjemmeside og dobbeltchecke, hvad jeg allerede gættede på - og alle, der kommer til Rødekro, kan glæde sig til at få deres katte fotograferet af hende
Det passer mig fint, for min plan er at få alle mine fotograferet mindst én gang af hende og i Rødekro har jeg Fanny med
OK - men de findes Det var også kun fordi du snakkede om at pengene var et problem, men hvis du har pengene alligevel, så skal du da bare have Susanne ud.
Gad nu godt, hvis Epic kunne sidde stille til at få taget sådan nogle :([/quote]
Hvis det er i kattens eget hjem, så kræver det kun en god portion tålmodighed og så skal man finde den rette måde at få kattens opmærksomhed på. For nogle katte er drillepinde super, men har man nogle lidt mærkelige katte som mine så er mad bedre - eller endda børstning i Sarabis tilfælde. Katten behøver ikke sidde stille ret længe for at få fine billeder.
[quote=Mette Stevnsborg;294963]Jeg er ved at overbevise min mor om at hun skal give mig prof billeder af Mini i julegave, men hun synes det er dyrt og der skal derfor en del overtalelse til.
Så vil i ikke være søde at vise alle jeres felicious billeder så jeg kan få overtalt min mor og få det kæmpe billede af Mini jeg drømmer om:ups:[/quote]
Er det virkelig kun mig der tænker at du er et utaknemmeligt skarn?
Du skal da under ingen omstændigheder overbevise din mor om hvad HUN skal give dig i julegave.
Du skal da lade hende bestemme hvad HENDES penge rækker til.
Var du mit barn, så fik du slet ingen gave, med den indstilling.