Jeg leder stadig med lys og lygte efter det perfekte kradsetræ :klapper:
Men synes bare det er helt umuligt at skulle vælge, for kvaliteten skal jo også være god :høhø:
Så tænkte på om i ville vise jeres kattemiljøer frem til mig
Og evt skrive hvor i har købt det henne?
Vi har diverse Katz miljøer købt hos Ann K. Vi vil til hver en tid anbefale miljøer fra Ann K, fordi de netop forhandles ud fra kvalitet og stabilitet.
ved at søge lidt i gamle mails fandt jeg lige et billede, fra da jeg bestilte mit Katz kradsetræ hos Ann Jeg tror jeg går hjem og tager et af den også
Min har lyse stige også - og katte er ret meget glade for det… det er nemlig så højt at de kan strejke sig op af det, og det er super spring-platform op på reolen den står op af
jeg har ingen høje kradsetræer - der er hylder og reol i stedet
og et fladt kradsebræt på gulvet
www.annk-butik.dk - Ann K er også bruger herinde, hvor hun kalder sig Ann K:) Hun forhandler ikke Katz pt, da de skal hentes i Tjekkiet - men hun har fundet Armaka træerne, som er af en lignende kvalitet:ok:
[quote=PiaB;499848]ved at søge lidt i gamle mails fandt jeg lige et billede, fra da jeg bestilte mit Katz kradsetræ hos Ann Jeg tror jeg går hjem og tager et af den også
Min har lyse stige også - og katte er ret meget glade for det… det er nemlig så højt at de kan strejke sig op af det, og det er super spring-platform op på reolen den står op af
jeg har ingen høje kradsetræer - der er hylder og reol i stedet
og et fladt kradsebræt på gulvet[/quote]
sådan et har vi osse og det er bare godt, kattene elsker det og det er blevet voldbrugt meget og er stadig pænt, forresten osse købt hos Ann
Jeg har dette fra Tyske petfun. Prisen har jeg lykkeligt glemt, men det var peberet, dog er det et superdejligt, stabilt kradsetræ i god kvalitet. Ja, det er jo lige før det er pænt
Jeg har det her Banana leaf (som er på udsalg lige nu!!!) Jeg købte mit brugt til laaaangt under udsalgsprisen, og den tidligere ejer havde endda været så flink at monteret en støttepind under køjen, så de tunge katte kunne bruge den uden nogen som helst frygt for sammenstyrtning.
Jeg er helt vildt glad for det, jeg synes dwet er pænt af at være et ‘møbel’ som alligevel fylder meget i vores hjem!
Det er hver en euro værd.
Super stabilt. Solidt træ i stolperne - ikke noget billigt plastik her. Alt stof er lige til at tage af og smide i vaskemaskinen. Jeg har dog ikke følt behov for det endnu.
Og her 1 år og 3 måneder efter købet, ser det faktisk stadig stort set nyt ud.
Min eks og jeg købte billige kradsetræer og de knækkede alle sammen efter omkring 3 måneders brug. Man får virkelig, hvad man betaler for.
[quote=DaneX;499948]Juliette fra Petfun 199-229 euro:
Det er hver en euro værd.
Super stabilt. Solidt træ i stolperne - ikke noget billigt plastik her. Alt stof er lige til at tage af og smide i vaskemaskinen. Jeg har dog ikke følt behov for det endnu.
Og her 1 år og 3 måneder efter købet, ser det faktisk stadig stort set nyt ud.
Min eks og jeg købte billige kradsetræer og de knækkede alle sammen efter omkring 3 måneders brug. Man får virkelig, hvad man betaler for. :)[/quote]
Nøj den er fed… Den kan jeg nu godt lide… Nu var jeg lige inde og kigge på den, og kan se man skal vælge : Sisalstämme Durchmesser *
[ul]
[li]ca. 12 cm [/li][li]ca. 14 cm +50,00 €[/li][/ul]Hängematten *
[ul]
[li]Normal [/li][li]Hängematten gefüttert 2 x +14,00 €[/li][/ul]Hvad valgte du?
Indkøbt i 2003, står stadig, dog med en individuel tilpasning hvor hulen er sløjfet og der er kommet to ekstra hylder på. Har kun udskiftet to stolper i den mellemværende periode og har et par stykker der trænger igen. Lækker kvalitet og har holdt til en huskat på knap 10 kilo og en Coon på 9 uden problemer…man skal bare efterspænde i toppen lidt oftere
Det er ved at være 3 år gammel. Søjlerne er pæne nok, plydset har huller på hjørner og i kanter og det er blevet lidt mere vakkelvornt. Men det har heldigvis så stor bundplade at det er stabilt, især fordi det hos mig står i et hjørne og har to vægge også. Kan sagtens klare tunge katte.
Det er absolut ikke pengene værd hvis man har tunge katte - og her mener jeg over fem kilo. Stammerne er alt for tynde og lette. Jeg tog konsekvensen og delte mit i to, så tønden står for sig og så er liggepladen på den øvrige del blevet til bundplade og den står nu suret fast til nedløbsrøret ved min altankasse så misserne kan gå direkte over i hængekøjen via vindueskarmen og kanten på altankassen.