Vis min din kattevenlige altan :)

[quote=Alice;229728]Jeg har en tons billeder fra vores altan - Men lige nu har jeg ikke tid til at lede mine skiver med billeder igennem.

Vi har osse slæbt en stamme med lidt grene op - Savet dem lige i toppen, og sat plader på - Så stammen tjener både som kradsetræ, og som udkikspost…På gulvet har jeg sat kurve med kattevenlige planter ( katteurt og stuebambus ) - Vores tøzer ELSKER deres altan .-)

[/quote]

nøj hvor er dine katte bare smukke :hjerte:

[QUOTE=Bølle-missen;230340]Hmm… Okay. Må jeg prøve næste forår… :slight_smile:

Hvordan holder du stuebambussen så? Den er mig simpelthen en gåde :? Der gik 7-14 dage, så var den altså bare kedelig og død at se til. Bølle gad den heller ikke mere, da den først blev en lille smule brunlig :([/QUOTE]

Stil dine stuebambus ud i vasken, og lad dem suge MASSER af vand …Jeg gør det hver dag, så holder de pænt længe. Hvis dine stuebambus er for høje, så studs dem, for ellers river kattene grenene op med rode, og så visner de. Jeg har som regel flere at skiftes med, når de begynder at se lidt trætte ud, så stiller jeg dem mørk i en periode, så kan man godt få dem til at skyde frem igen.

Jeg vil tro vi købe stuebambus for omkring 150,- kr om måneden - det er simpelthen blevet en del af vores udgifter til det at holde katte :slight_smile:

Se selv, de bliver vænnet til det fra helt små - Selv killinger på 4 uger, er vilde med at gnaske stuebambus :slight_smile:

Tusind tak :-). Jeg er selv total fortabt i sølv varianten af Briten :slight_smile:

Hvor ER den lille altså kær!! :slight_smile:

Hun er en laban :-)) …Jeg er lige ved at finde billeder frem, som jeg knipsede i går, så der kommer sikkert en stribe ind i galleriet senere i dag .-)