Visitkort - enkle og billige?

I mange år har jeg benyttet mig af visitkort-automater.
I Illum ved deres parkeringskælder
I Magasin i kælderen
På Hovedbanen

Men nu er de alle væk!

Jeg har kigget en del hos Vistaprint, men dels er deres designs alt for overdådige for min smag, og dels tager det en krig at se deres 300 muligheder indenfor “kunst, musik og underholdning” igennem. Billigt eller ej, det er for bøvlet og uoverskueligt.

Jeg skal bare have et helt enkelt kort med et par noder eller en g-nøgle, og så de basale oplysninger: Navn, og kontaktinfo.

Er der nogen herinde, der kan tippe mig mht denne helt enkle version?
På forhånd mange tusind tak, jeg mangler virkelig de kort!

Jeg ville til enhver tid foreslå Vistaprint. Det er både let og billigt - har du prøvet at sortere lidt i mulighederne, der er nogle kasser foroven hvor du kan vælge temaer, så du kan blive færdig med at se mulighederne i år :slight_smile:
VH
Susanne

Tak :slight_smile: Og ja, jeg har været derinde flere gange. Så snart jeg har valgt den 1. kategori (kunst, musik etc) springer den straks videre til 2-300 alt for elaborerede forslag.

Jeg orker ikke at bladre i dem alle, for de er så over the top, jeg skal bare have noget super-enkelt.

Det er billigt, ja, og jeg skulle nok bruge 3 forskellige sæt. Men super-enkelt, og ikke 400 overlæssede, over-pyntede valg. De forekommer mig så useriøse, tør akademiker, som jeg egentlig er :wink:

Du kan uploade dit eget enkle design til vistaprint og lave dit kort på den måde :slight_smile:

Du kan kreere dit eget - uden noget forvalg

Hvad med dette? det er da enkelt :slight_smile:

Det her er måske lidt for meget, men ellers også i stilen…

Ikke noget med musik, men meget enkelt

:tihi: Det her til kattevennerne…

Okay, kan du lide farven, så burde dette være ca. perfekt! :slight_smile:

Også musik, men knap så enkelt

Lidt anderledes spændende

Også fint og enkelt og med noder

Samme

Og i rød

Det var dem jeg synes var relevante afde 687 muligheder under Kunst, musik og underholdning :slight_smile:

Den sidste der er rigtig pæn, men jeg kan faktisk osse godt li den du linkede til for sig selv
:slight_smile:

Man skal bare huske at Vistas “gratis” ikke altid er gratis. Der kommer fragt på og ekstra betaling hvis ikke der skal stå VistaPrint bag på visitkortene. MEN de er en fin kvalitet! Jeg har købt nogen engang til Manden og de er rigtig pæne!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;759513]Den sidste der er rigtig pæn, men jeg kan faktisk osse godt li den du linkede til for sig selv
:slight_smile:

Man skal bare huske at Vistas “gratis” ikke altid er gratis. Der kommer fragt på og ekstra betaling hvis ikke der skal stå VistaPrint bag på visitkortene. MEN de er en fin kvalitet! Jeg har købt nogen engang til Manden og de er rigtig pæne![/QUOTE]

Ja, helt sikkert… De designs i Premium koster 59 kr (normalpris 119 kr), og så er der nogle få gratis, som denne, der er den jeg har - med vistaprint bagpå, så jeg kune skulle betale for fragten :slight_smile:

Jeg har benyttet Vistaprint til mange ting, herunder visitkort, og jeg synes, det er et rigtig fint sted med varer i god kvalitet og jeg synes bestemt ikke, alle deres produkter er specielt overlæssede - men der skal jo være noget til enhver smag, så hvis man ikke har overskud til at rumme andres smag, er der sikkert andre steder, man kan få det lavet (fotohandlere f.eks., kunne jeg forestille mig). Der koster det så sikkert mindst det dobbelte, men man kan ikke få det hele :slight_smile:

Man kan faktisk godt være heldig at få gratis fragt også, man skal bare bestille mere end lige en stak visitkort :slight_smile: Jeg har flere gange fået enten gratis fragt eller tilbud på 3-dages levering - men så også bestilt noget mere.
VH
Susanne (i JYRAKs bestyrelse kendt som the Queen of Vistaprint…:tihi:)

Nemlig. :slight_smile: jeg har også bare uploaded mit eget design til Vistaprint, nemt og billigt. :slight_smile:

Få lavet dit eget en gang for alle - det kan du så uploade og bestille fx på Vistaprint :slight_smile:

Tak for alle forslag og tips, hvor er I søde, at I gider hjælpe mig.
Eva Eife, du fandt præcis dem, jeg selv havde lagt mærke til, og det næstsidste er nok det bedste.
Dvs det i dit første indlæg er bedst, bare G-nøglen var lidt mindre.
Så også godt det med Garfield, herhjemme er det nu Gia, der er fuglefængeren :wink: Men de andre er alt, alt for meget for mig.
For tøset, for useriøst, for nørdet (det er især min skræk).

Fra automaterne havde jeg helt enkelt et par 8-dele med bjælke, men hvordan jeg får gengivet det :? :gruble:

Der må gerne stå Vistaprint på bagsiden, jeg reklamerer normalt ikke for noget (klipper alle mærker af mit tøj, selv min hjemmebrille har fået en klat neglelak henover mærket), men lige i det her er jeg ligeglad - har manglet visitkort alt for længe.

Strengt taget skal jeg ha’ fat i 4 sæt

  • Det med hele baduljen af fulde navn og univ.titel og Yaskagidaskaya
  • Det enkle til kontoragtigt erhverv
  • Det enkle til musikerhverv
  • Og så et til vildkat.dk

Nu prøver jeg et par af jeres tips, tak igen :slight_smile:

[QUOTE=Eife;759511]underholdning.aspx%3ffilter%3d4%253a10003%257c%257c1%252c9%253a10013%257c%257c1%26pagesize%3d96%26xnav%3dpagesize%26xnid%3d96"]Det her til kattevennerne…
[/QUOTE]

LOL det er det jeg har… med begge sider… synes det er så sødt…

Jeg har bestilt sådan en stak her:

til levering med bananbåd for at spare mest muligt. Orkede ikke at være kreativ med eget design denne gang og det her passer ret godt til mig i designet :tihi:

Tak, Tina, det er også flot.

Så var jeg inde for at sætte tekst på G-nøglen. Da jeg er færdig, skal jeg så trykke på en knap, der siger noget i retning af, at nu kan jeg ikke ændre på noget, og prisen er, som den er. Men ikke, hvad prisen er, og kald mig hønsehoved, men jeg kan ikke umiddelbart overskue priserne på alle deres tilvalg.

Jeg savner min IRL-maskine…

[QUOTE=MiSi;759793]Tak, Tina, det er også flot.

Så var jeg inde for at sætte tekst på G-nøglen. Da jeg er færdig, skal jeg så trykke på en knap, der siger noget i retning af, at nu kan jeg ikke ændre på noget, og prisen er, som den er. Men ikke, hvad prisen er, og kald mig hønsehoved, men jeg kan ikke umiddelbart overskue priserne på alle deres tilvalg.

Jeg savner min IRL-maskine…[/QUOTE]

Du kan roligt klikke videre - du kan hoppe fra helt hen til det punkt hvor de beder dig indtaste dit kortnummer og godkende betalingen og så ligger det kort du har lavet på din konto næste gang du kommer forbi (og kan redigeres yderligere).

Tusind tak!

Jeg har brugt Vistaprint i mange år, og mine visitkort, har set forskellige ud gennem tiden men altid uden "dims"som de er nu:

Cats og Conni