Visitkort?

Hvis man ikke skal have noget på bagsiden, bliver det vel næppe ret dyrt?

Nej mener jeg gav 57kr ekstra for bagsiden + moms :slight_smile:

Tak for svar :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;775615]Jeg kan se, at du også selv har redigeret dit - Det er rigtig flot :slight_smile: Det gør jeg også med VistaPrints side bliver ved med at sige at det er for lav opløsning :frowning:
På min pc er det helt fint og klart, men når jeg uploader på deres side, så bliver det grynet/sløret :frowning:
[/QUOTE]

Bruger du de pixel- og dpi-angivelser Vistaprint beskriver her under hjælp til opload? De gange jeg har leget med eget design på Vistaprint, har jeg taget den pixelstørrelse de skriver og ganget den med 1,5 eller 2 så jeg får “mere” at arbejde med i forhold til detaljer m.m.

Jeg har gjort som Tina , og så ingen sat det ned på de pixel som de henviser til :slight_smile:
Og ikke haft problemer med det

Jane - På min skærm så mangler det nederste af logo’erne på FIFe, norsk skovkatte ring osv.? Er det upload’et her/min skærm, eller ser det sådan ud? :slight_smile:

Det er billedet, der ikke er helt godt. På visitkortet er der ca. 2 mm. “luft” under de 3 logoer nederst.

[QUOTE=DK Mammarazzi;775284]Jeg vil gerne selv kreere mine egne visitkort, men er lidt på bar bund…
Jeg har kigget på Vistaprint, men jeg vil gerne selv lave mit fra bunden af.

Må jeg evt se nogle af jeres visitkort :?

Cats og Conni

Er nogle af jer der ved, hvad størrelse et visitkort ca har :?[/QUOTE]
Du må da gerne se mit fra Vistaptint! Jeg har valgt det så enkelt som muligt, men brugt mit eget billede af mine katte mit er 9 x 5

Cats og Conni

Der er jeg helt lost Tina :frowning: Ved slet ikke hvad dpi er :frowning:
Det er dette, jeg gerne vil have lavet hos VistaPrint

[QUOTE=conninissen;775871]Du må da gerne se mit fra Vistaptint! Jeg har valgt det så enkelt som muligt, men brugt mit eget billede af mine katte mit er 9 x 5

Cats og Conni[/QUOTE]
Tusind tak for kigget :slight_smile:
Dit er da super fint :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;776290]Der er jeg helt lost Tina :frowning: Ved slet ikke hvad dpi er :frowning:
Det er dette, jeg gerne vil have lavet hos VistaPrint

[/QUOTE]

Vistaprint skriver at beskæringsområdet skal være 90mmx52mm eller 1062x615 pixels. Dit er noget mindre.

Jeg formoder du arbejder i PSP? Det har jeg aldrig prøvet, så ved ikke hvordan man starter ud der, men når du åbner programmet og starter med at lave et nyt “dokument” kan man (i hvert fald i Photoshop) vælge formatet i pixels eksempelvis og også angive hvor mange dpi det skal være i (Vistaprint beder om minimum 300).

Pixeltallene plejer jeg så at gange med 2 så jeg kan sidde og arbejde med lagene med så mange detaljer som muligt uden det bliver gnidret og utydeligt.

[QUOTE=Gizzemissen;776455]Vistaprint skriver at beskæringsområdet skal være 90mmx52mm eller 1062x615 pixels. Dit er noget mindre.

Jeg formoder du arbejder i PSP? Det har jeg aldrig prøvet, så ved ikke hvordan man starter ud der, men når du åbner programmet og starter med at lave et nyt “dokument” kan man (i hvert fald i Photoshop) vælge formatet i pixels eksempelvis og også angive hvor mange dpi det skal være i (Vistaprint beder om minimum 300).

Pixeltallene plejer jeg så at gange med 2 så jeg kan sidde og arbejde med lagene med så mange detaljer som muligt uden det bliver gnidret og utydeligt.[/QUOTE]
Ja det er PSP, jeg arbejder i :slight_smile:
Jeg kan sagtens vælge pixels, men jeg kan ikke finde nogle steder, hvor jeg kan sætte dpi :frowning:

[QUOTE=DK Mammarazzi;776748]Ja det er PSP, jeg arbejder i :slight_smile:
Jeg kan sagtens vælge pixels, men jeg kan ikke finde nogle steder, hvor jeg kan sætte dpi :([/QUOTE]

Kender ikke dit program, men DPI (dots per inch) hedder visse steder LPI (lines per inch).
Jeg kan så ikke lige huske omregningstabellen, hvis du har lpi.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;776751]Kender ikke dit program, men DPI (dots per inch) hedder visse steder LPI (lines per inch).
Jeg kan så ikke lige huske omregningstabellen, hvis du har lpi.[/QUOTE]
Tak Vivi må se, om jeg kan hitte det nogen steder i programmet :slight_smile:

Ja jeg kunne godt tænke mig visitkort også, men jeg fatter det ikk helt. Der er sådan en 4kant inde på selve visitkortet når man designer. Har haft tekst til at gå udover linerne, og så brokker den sig. Skal jeg forstå det sådan at der ikke må ligge noget udenfor den linie, fordi det så bliver klippet fra?
Hvis jeg bestiller en forhåndsvisning, ser det nemlig ikke sådan ud… men det er jo ret relevant, da noget af katten kommer til at mangler hvis de skærer under den linie…

En anden ting jeg ikke helt forstår er deres priser - en dag koster de 89 kr og næste dag 119 kr. Gør de det hele tiden?

[QUOTE=manuela;776948]Ja jeg kunne godt tænke mig visitkort også, men jeg fatter det ikk helt. Der er sådan en 4kant inde på selve visitkortet når man designer. Har haft tekst til at gå udover linerne, og så brokker den sig. Skal jeg forstå det sådan at der ikke må ligge noget udenfor den linie, fordi det så bliver klippet fra?
Hvis jeg bestiller en forhåndsvisning, ser det nemlig ikke sådan ud… men det er jo ret relevant, da noget af katten kommer til at mangler hvis de skærer under den linie…

En anden ting jeg ikke helt forstår er deres priser - en dag koster de 89 kr og næste dag 119 kr. Gør de det hele tiden?[/QUOTE]
Det eneste jeg ved er, at teksten skal være inden for den stiplede firkant :slight_smile:
Jeg har selv problemer med den åndsvage stiplede firkant, for jeg har skrevet al teksten selv med uploaded, men hver gang er der lidt tekst udenfor firkanten :frowning:

Alt efter hvilket land du bestiller fra er der forskellige priser. Husk at de er uden moms indtil du kommer til betalingen…
Det kan sagtens være dagstilbud. 250kr kostede 29kr + div tillæg for billeder og bagside + moms, det løber hurtigt op, da jeg bestilte.

Ja jeg arbejder stadig på mit visitkort :slight_smile:

Hvor meget skriver i egentlig på kortet af oplysninger :?
Jeg kan jo godt se, hvad I der har lagt ind, har skrevet - Men hvad med jer andre :?