[QUOTE=DK Mammarazzi;775284]Jeg vil gerne selv kreere mine egne visitkort, men er lidt på bar bund…
Jeg har kigget på Vistaprint, men jeg vil gerne selv lave mit fra bunden af.
Må jeg evt se nogle af jeres visitkort :?
Er nogle af jer der ved, hvad størrelse et visitkort ca har :?[/QUOTE]
Du kan sagtens uploade dit eget billede til Vistaprint - det er nok lettere end at købe “visitkortpapir” og få det printet ud for derefter at skære dem pænt til
Mht. størrelsen, så er visitkort som standard samme størrelse som et kreditkort.
[QUOTE=Temple Bar;775288]Du kan sagtens uploade dit eget billede til Vistaprint - det er nok lettere end at købe “visitkortpapir” og få det printet ud for derefter at skære dem pænt til
Mht. størrelsen, så er visitkort som standard samme størrelse som et kreditkort.[/QUOTE]
Der var du hurtigere…
Jeg kan oplyse om at ca. 10ark a 10visitkort til selv at printe på ligger omkring 250-300kr. alt efter kvalitet
[QUOTE=Temple Bar;775288]Du kan sagtens uploade dit eget billede til Vistaprint - det er nok lettere end at købe “visitkortpapir” og få det printet ud for derefter at skære dem pænt til
Mht. størrelsen, så er visitkort som standard samme størrelse som et kreditkort.[/QUOTE]
Tusind tak Mette
[QUOTE=Henriette;775289]Du kan godt selv lave det fra bunden af på vitsaprint
Det har jeg i hvert fald gjort - du vælger bare en hel blank side[/QUOTE]
Takker Jeg havde kun set, at man kunne sætte et billede ind, ikke at man kunne få sit eget billede på hele kortet
Jeg må lige kigge lidt nærmere på det
Jeg har lavet mit hos VistaPrint - Og det var dejlig nemt synes jeg.
Mener godt man kan få billede på hele kortet, men er ikke sikker.
Mit kan du se her…
Det kan vidst ikke blive mere enkelt - Helt spild næsten.
NB: Før lavede jeg dem selv, printede og laminerede. Men må personligt indrømme, at jeg ikke synes det var godt nok. - Jeg er så glad for mine fra VistaPrint.
[QUOTE=Kimilla;775302]Jeg har lavet mit hos VistaPrint - Og det var dejlig nemt synes jeg.
Mener godt man kan få billede på hele kortet, men er ikke sikker.
Mit kan du se her…
Det kan vidst ikke blive mere enkelt - Helt spild næsten.
NB: Før lavede jeg dem selv, printede og laminerede. Men må personligt indrømme, at jeg ikke synes det var godt nok. - Jeg er så glad for mine fra VistaPrint. :)[/QUOTE]
Ja jeg vælger da vist også bare VistaPrint - Jeg har fået noget derinde fra før, og synes det er fin kvalitet
Takker fordi du delte dit med mig - Det er da super flot
[QUOTE=DK Mammarazzi;775304]Ja jeg vælger da vist også bare VistaPrint - Jeg har fået noget derinde fra før, og synes det er fin kvalitet
Takker fordi du delte dit med mig - Det er da super flot [/QUOTE]
Det passer i hvert fald til hjemmesiden. Tak - Og god “arbejdes/lege lyst”.
[QUOTE=Henriette;775382]Sådan her ser mit ud…
Beklager kvaliteten af billedet, min print sceen gad ikke samarbejde med mig, så det er taget med mobilen på computeren :S
[/QUOTE]
Det ser da super godt ud Henriette
Hvad endte du så med at give for dem, og hvor mange fik du :?
[QUOTE=DK Mammarazzi;775385]Det ser da super godt ud Henriette
Hvad endte du så med at give for dem, og hvor mange fik du :?[/QUOTE]
Bestilte 250stk. Det må nemlig være nok i første omgang
Bestilte så i det dyre papir, og bagsiden kostede også ekstra.
Der er bestilt visitkortholder ved siden af (gratis) og et stempel (gratis)
Alt i alt med levering og moms kom beløbet op på 285,27kr. Bestilte med 14dages leveringstid.
[QUOTE=Henriette;775387]Bestilte 250stk. Det må nemlig være nok i første omgang
Bestilte så i det dyre papir, og bagsiden kostede også ekstra.
Der er bestilt visitkortholder ved siden af (gratis) og et stempel (gratis)
Alt i alt med levering og moms kom beløbet op på 285,27kr. Bestilte med 14dages leveringstid.[/QUOTE]
Takker
[QUOTE=Noël;775456]Har lige lavet nyt et folde visitkort
][/QUOTE]
Jeg kan se, at du også selv har redigeret dit - Det er rigtig flot Det gør jeg også med VistaPrints side bliver ved med at sige at det er for lav opløsning
På min pc er det helt fint og klart, men når jeg uploader på deres side, så bliver det grynet/sløret
[QUOTE=En forhenværende bruger;775468]Vores er også bestilt på vistaprint, og de måler 49 x 88 mm, så de er ikke helt standardmål.
Vores ser således ud: [/QUOTE]
Nej det fandt jeg også ud af at det ikke var
Jeres er da rigtig flot Jane