Vissenbjerg 17.-18. november 2012 - åbent for tilmelding!

Det tror jeg heller ikke det bliver. Der er altid flere MCO på udstilling på den side af broen, end der er på “vores” side :slight_smile:

Ihhh jeg kan ikke den weekend :frowning: Jeg skal arbejde lørdag og der er Formel 1 om søndagen, og det er første gang i historien de skal køre på den spritnye bane i Texas (som faktisk stadig er så ny at de ikke er helt færdige med at bygge den)

ØV altså :frowning:

Øv Helene, har du ikke mulighed for at bytte? :frowning:

Hmm… jeg kan da prøve at undersøge, problemet er bare at der ikke rigtig er nogen at bytte med… jo en… hmm… må lige høre hende ad… HVIS det kan lade sig gøre vil jeg meget gerne køre med… :smiley:

Ja, prøv da at høre ad :smiley:

Jeg tror også gerne Lone vil køre med, vi snakkede i hvert fald om det i Vamdrup :slight_smile:

Juhuu - Helene, Annie og Lone kommer med :slight_smile:

Jaaah, forhåbentlig! :kryds:

Jeg er optimist :slight_smile:

Ja forhåbentlig. Det kommer an på om jeg kan få byttet min vagt og - vigtigst af alt - at min lille søde økonomi tillader det… Sådan ret essentielt hehe… Ellers er jeg jo at finde på Darak-udstillingen 14 dage tidligere, og så må jeg jo pænt vente på RK-udstillingen den 2 december (som bare ligger SÅ godt i forhold til :wehu:)

Så har jeg tilmeldt to små piger til begge dage :slight_smile:

IC DK Hass Betty Boop, NFO gr III, i klasse 5
DK Robdrups Røskva, NFO gr IX, i klasse 11

(jeg tror lille Cikorie kommer på lidt senere :))

[QUOTE=anne p;938020]Jeg er godt nok ved at være træt af, at jeg ikke har nogen kat/katte at udstille:venter:

Måske jeg skal til, at for alvor, at lede efter mine første flagermus istedet for at :savle: over andres…

Nå, men jeg har ihver tilfælde fri den weekend, så Brita eller andre der har behov for hjælp til et eller andet, så melder jeg mig ledig på marked :)[/QUOTE]
Dit tilbud om at hjælpe søndag og især at pakke ned og slæbe, tages imod med KØSHÅND

Åh den her vil jeg SÅ gerne med til med Hector og den lille ny Valentin, men bustiderne for søndagen ser desværre ikke for godt ud (dyrlægetjekket ligger liiige tidligt nok ift. busser) :ked:

Så med mindre vi kan få et lift fra Odense derud så må jeg desværre vente med at vise den lille jordbærtud frem i en højere klasse :ups:

Desværre kan jeg ikke lørdag - det ville passe MEGET bedre.

Jo, jeg regner da stærkt med at dukke op. Men skal lige have styr på vagtplanen.

Mathilde kan jo godt lide udstillinger :slight_smile:

Er der nogen her, der kunne forestille sig at et lille smut igennem Odense centrum for at hente lille mig (og måske Mike) samt 2 misser om Søndagen ikke ville være helt umuligt? :slight_smile:
Og også hjem igen :tihi:

Jeg dukker op begge dage - skal gå steward for Simone den dejlige quinde… :smiley:

Og katte - tjo det kommer der vist også med…
har ihvertfald tilmeldt tre styks:

DKKlokmose’s Sylvia Bennington - KBL f 02 21 62 - grp. 4 - kl. 11
RU
LYNX STANDART Kamelia - KBL fs 03 24 - grp. 4 - kl. 11
DK*Kamyne Hexia de Trick - BAL b 21 - kl. 6

Overvejer at tilmelde frk. Kitty også - men den grubler jeg lige lidt mere over…

Er der nogen der kunne tænke sig at eje en af mine katte så jeg kunne tage den med på den udstilling…

Kun hvis jeg ikke skal have den boende :tihi: Og ellers så skal det i hvert fald være en killing, og så er det jo lige meget :høhø:

-LOL

Ja så er det bestemt
Lørdag ankommer jeg med .
Sacalas Mr Delko PER n22 kl 12
Samt en overraskelse :slight_smile:

Uh, hvor vil jeg gerne afsted med Lillemanden! Det er aaaaaaalt for længe siden sidst, og jeg har udstillingsabstinenser :frowning: Og så NFO-breed bis om lørdagen - må lige høre min opdrætter ad, så vi evt. kan være to om benzinen. Der er dog lidt langt fra Mors :wink: